قول مساعد فرماندار بندرترکمن به‌منظور حمایت مالی از برنامه‌های توسعه‌محور کانون

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با حضور در فرمانداری و جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان بندرترکمن پیرامون ضرورت توسعه تجهیزات علمی و هنری مرکز کانون با الیاس هیوه‌چی فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، در این دیدار محبوبه رجب‌نسب با اشاره به استعدادهای ناب کودکان و نوجوانان ترکمن، پرورش مهارت‌ورزی فردی و اجتماعی را برای بقای اثربخش افراد در جامعه نوین امروز امری ضروری بیان کرد.

وی در این نشست هم‌اندیشی از کانون پرورش فکری به عنوان نهادی تخصصی برای شناسایی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان نام برده و اظهار داشت: رویکرد و فعالیت‌های کانون به نحوی در حال توسعه است که نیاز ضروری به توسعه فضاهای آموزشی‌فرهنگی مراکز کانون با حمایت مادی و معنوی فرمانداران و مسوولان شهرستانی احساس می‌شود.

مدیرکل کانون گلستان در این دیدار درخواست اعتبار به‌منظور راه‌اندازی آسمان‌نما، واحد انیمیشن و تجهیز امکانات ضروری و هم‌چنین بهسازی ساختمان مرکز فرهنگی‌هنری کانون بندرترکمن کرد.

در این دیدار الیاس هیوه‌چی فرماندار شهرستان بندرترکمن از کانون به عنوان فضای امن فرهنگی‌هنری نام برده و فعالیت‌های این نهاد تخصصی را برای آینده‌سازان این مملک مهم و ارزشی بیان کرد.

وی در این دیدار قول مساعد داد تا در حد بضاعت مجموعه فرمانداری از طرح و برنامه‌های فرهنگ‌محور کانون پرورش فکری در راستای تربیتی نسلی توان‌مند و خلاق حمایت می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =