کد خبر: 288444
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
بازدید 645
راه اندازی دوره آموزشی عربی ویژه نوجوانان در کانون زبان یزد

مدیرکانون زبان استان یزد، از راه‌اندازی دوره‌های آموزش زبان عربی برای گروه سنی نوجوانان، برای ترم تابستان خبر داد

 به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، رضا خادم آستانه، مدیر کانون زبان استان یزد، از راه‌اندازی دوره‌های آموزش زبان عربی برای گروه سنی نوجوانان، در مرکز آموزشی آیت‌الله کاشانی شهر یزد، برای ترم تابستان خبر داد.

 وی گفت: با عنایت به برگزاری دوره‌های آموزشی عربی ویژه خواهران و برداران بزرگ‌سال، قصد داریم در ترم تابستان ۹۸ پذیرای زبان‌آموزان نوجوان، نیز باشیم.

 خادم آستانه در ادامه عنوان کرد: دوره عربی نوجوانان شامل ۱۲ ترم آموزشی است و در آن کتاب «بستان‌العربیه» آموزش داده می‌شود و این کتاب، برای نخستین بار با رویکردی مبتنی بر چهار مهارت اصلی (شنیدن، خواندن، صحبت‌کردن و نوشتن) برای نوجوانان ۱۱ تا ۱۴ سال طراحی و چاپ شده است.

 وی ادامه داد: این کتاب‌ها در بخش عربی کانون زبان ایران از سوی کارشناسان بخش عربی آماده شده و سعی دارد با استفاده از تصاویر جذاب به آموزش کلمات روزمره و کاربردی زبان عربی بپردازد.

 گفتنی است، علاقه‌مندان به ثبت نام در این دوره می‌توانند هر روز از ساعت ۱۵ الی ۱۹ به نشانی خیابان آیت الله کاشانی، جنب سازمان آب، کوچه ۳۴ مراجعه و یا با شماره تلفن۳۶۲۸۰۱۱۱ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =