سفره‌ای به رنگ مهربانی

مرکز فرهنگی هنری شماره۳ کانون سبزوار طبق روال هر سال در ماه مبارک رمضان میزبان اعضای کتابخانه در ضیافت افطاری بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، سیده صدیقه حسینی مربی مسئول مرکز با اعلام این خبر گفت: در ماه مغفرت و بندگی، بار دیگر با برپایی سفره آسمانی میزبان قلب‌های پاک و آرام اعضای مرکز شدیم و سفره‌ای به رنگ مهربانی گسترانیدیم.

 حسینی ترویج شعائر اسلامی و پرورش حس دینی کودکان و نوجوانان را از اهداف برگزاری این ضیافت دانست و از حضور بیش از ۸۰ کودک و نوجوان خبر داد.

مربی مسئول مرکز در بحث آزاد این مراسم به کودکان و نوجوانان میهمان گفت: ماه رمضان، ماه مغفرت و توبه است و فرصت خوبی برای خودسازی و تقویت معنویت در انسان فراهم می‌آورد، بیایید با ایجاد فضای معنوی ناشی از عبادت، تلاوت قرآن و کمک به محرومین، عواطف انسانی را در خودمان شکوفا کنیم و آثار اجتماعی روزه گرفتن یعنی ترویج فرهنگ دینی و فراگیری درس برابری و برادری را در جامعه اسلامی خود تقویت سازیم.

مداحی ذاکر اهل بیت و شنیدن صوت دلنشین اذان از زبان سجاد شهر آئینی عضو کوچک مرکز مقدمه‌ای برای برپا داشتن نماز جماعت بود و سپس میهمانان بر سر سفره مهربانی و مغفرت نشستند و شبی به یاد ماندنی را در کنار یکدیگر تجربه کردند.

گفتنی است این مراسم با تاکید بر گسترش سنت اکرام و اطعام روزه‌داران و تشویق اعضا به انجام فرایض الهی و آشنایی آنان با فواید روزه و روزه‌داری با همت مربیان و جمعی از خیرین برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =