برگزاری جلسه شورای اقامه نماز در کانون سمنان

نخستین جلسه شورای اقامه نماز با تشریح فعالیت‌های این شورا در سال گذشته در اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نخستین جلسه شورای اقامه نماز سال ۱۳۹۸ با حضور نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اعضای این شورا صبح روز چهارشنبه هشتم خردادماه به‌منظور تشریح فعالیت‌های شورا در سال گذشته و بارگذاری مستندات در سامانه سجاده، برگزار شد.

مدیرکل کانون استان سمنان در این جلسه بر اقامه‌ی نماز جماعت با حضور تمامی کارکنان در وقت فضیلت و پرداخت حق‌القدم امام جماعت طبق مصوبه سال جدید تأکید کرد.

دبیر شورای اقامه نماز کانون ضمن قدردانی از تلاش اعضای شورا به برخی از فعالیت‌های اجراشده با موضوع نماز در سال گذشته اشاره و با توجه به تأکید ستاد اقامه نماز استان بر بارگذاری برنامه‌های اجرایی اعم از مدیریتی، آموزشی و تبلیغی به‌همراه مستندات طی تاریخ اعلام‌شده در سامانه سجاده، همکاری و مشارکت اعضای شورا را در این مورد خواستار شد. 

در ادامه، اعضای شورا پیشنهادهای خود را در راستای تقویت و ترویج فرهنگ نماز بیان کردند.

گفتنی است؛ در این جلسه درخصوص تجهیز نمازخانه اداره‌کل و در صورت امکان تغییر مکان نمازخانه و تعیین فضایی جدید برای اقامه‌ی نماز جماعت، تعطیلی تمامی برنامه‌ها، جلسه‌ها، کلاس‌های آموزشی در جهت تقویت شرکت تمامی کارکنان به‌هنگام نماز در وقت فضیلت، پیش‌بینی اعتبارات لازم برای خرید فرش سجاده‌ای، مُهر، دستگاه خوشبوکننده فضا و برآورد هزینه‌های مرتبط، ابلاغ رابطان نماز در شهرستان‌های تابعه،

تشکیل جلسات منظم شورای اقامه‌ی نماز هر سه‌ماه یک‌بار و ارائه گزارش عملکرد فعالیت‌های انجام‌شده در این بازه‌ی زمانی، پیگیری پرداخت حق‌القدم امام جماعت در ماه مبارک رمضان پیرو نامه‌ی ارسالی از سوی ستاد اقامه‌ی نماز استان و...، برخی از مصوبات این جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =