کد خبر: 288462
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
شمیم خوش رمضان با برگزاری نماز جماعت در مرکز یک بجنورد

ماه مبارک رمضان ، ماه میهمانی خدا بهانه خوبی بود تا اعضا دختر مرکز یک بجنورد و روزه اولی ها بتوانند در این مرکز اقامه نماز جماعت کنند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، ماه مبارک رمضان، بهانه خوبی برای اعضا دختر مرکز یک بجنورد و روزه اولی ها بود تا نماز جماعت خود را در این مرکز اقامه کنند.

به گفته مریم احتشام مسئول مرکز یک بجنورد، در این برنامه که با هدف ایجاد انس و الفت با معارف قرآن و عترت و آشنایی اعضا با نماز و آموزش آن برگزار شد تعداد ۱۶ نفر از اعضا کودک شرکت کردند .

احتشام عنوان کرد: در این ویژه برنامه آداب وضو، نماز خواندن و روزه داری، دعا خواندن، داستان‌ قرآنی حضرت موسی، ذکر حضرت فاطمه زهرا(س)،  و مسابقه ای از چیستانهای قرآنی برای اعضا به اجرا درآمد .

وی همچنین به دیگر برنامه های اجرا شده در ماه مبارک رمضان اشاره کرده و گفت: در مرکز یک بجنورد می توان به طرح یک حدیث ، یک حکایت اشاره کرد که در طول ماه اعضا هر روز با یک حدیث ( راستگویی ، دروغ نگفتن و ... ) آشنا شدند و در بحث های آزاد  (با موضوعات  سلامت فکر، مثبت اندیشی، تهمت زدن، بد حرف زدن و... ) شرکت کردند . گفتنی است طرح چیستانهای قرآنی نیز یکی از برنامه های جذاب و پر طرفدار برگزار شده در این مرکز است .

گفتنی است: ایام پر فضیلت شب قدر نیز در این مرکز با معرفی شب های قدر و اهمیت آن در مناسبت های تقویمی شیعیان، فضیلت و مقام این شب ها، علت مخفی بودن شب قدر، اعمالی که یک مومن در این شب ها انجام می دهد، چرا شب قدر را احیا می کنیم و... خواندن کتابهای "این صدای علیست" جهت آشنایی اعضا با سخنان و شخصیت والای مولا علی (ع) برگزار شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =