کد خبر: 288471
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
بازدید 415
جشن روزه داران کوچک در مراکز کانون استان تهران برگزار شد

مراکز کانون استان تهران، با برپایی سفره‌های افطار و برگزاری جشن، اعضای کودک روزه اولی و کودکانی که با «روزه‌ی سر گنجشکی» ماه بندگی خدا را مشتاقانه سپری کرده بودند را میهمان کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، مربیان مراکز شماره ۸، ۳۱، ۳۸ برای آشنا کردن کودکان بافرهنگ اسلامی و آداب روزه‌داری و ارزش‌گذاری به روزه‌داران کوچک در ماه رمضان ویژه‌برنامه‌های متنوعی را برای اعضای کودک و نوجوان برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، مرکز شماره ۳۱ کانون استان تهران در سومین سال افتتاح خود، صد نفر از اعضای روزه اولی و کودکانی که روزه‌ی سر گنجشکی گرفته بودند را میهمان ضیافت افطار کرد.

در این ویژه‌برنامه اعضای کودک و نوجوان که با سپری کردن این ماه شیرین، روزه‌داری خود را در کنار هم جشن گرفتند و به اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب پرداختند.

بر همین اساس، این برنامه که با همراهی تعدادی از والدین برگزار شد، «روح‌الله قادری و محمد موسی خانی» به اجرای موسیقی پرداختند و «هلیا حیدری» عضو فعال این مرکز نقالی با موضوع داستان خیبر را هنرمندانه اجرا کرد.                                                                                                                                                                       

پایان‌بخش این برنامه اقامه نماز جماعت، و صرف افطاری و تقدیر از روزه‌داران کوچک بود.

همچنین در ماه ضیافت خدا، مراکز شماره ۸ و ۳۸ کانون استان تهران، میزبان اعضای روزه‌دار و روزه اولی بودند که در کنار هم پای  سفره‌ی ساده‌ی افطار نشستند و ضمن خواندن دعای توسل و دعا برای ظهور امام عصر(عج)، در کنار مربیانشان روزه‌ی خود را افطار کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =