شناسایی و پرورش استعدادهای هنری کودکان و نوجوانان هدف اصلی ما است

خواجه‌نژاد مهم‌ترین هدف ایجاد انجمن‌های کانون را فراهم آوردن زمینه پرورش استعدادها در بخش‌های تخصصی و هنری دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، به همت واحد آفرینش‌های هنری استان، دوره آموزش «عکاسی در سطح مقدماتی» برای کودکان و نوجوانان علاقه‌مند برگزار می‌شود.

کارشناس مسئول هنری استان با اعلام این خبر گفت: برگزاری دوره‌های تخصصی هنری علاوه بر اینکه موجب ارتقاء سطح دانش هنری کودکان و نوجوانان می‌شود، فرصت خوبی برای آموزش کار گروهی و تجربه یک رقابت سالم را فراهم می‌آورد.   

خواجه‌نژاد از استقبال خوب اعضای مراکز استان در کارگاه آموزش عکاسی سال گذشته خبر داد و گفت: بنا به خواست مکرر اعضا و با توجه به اهداف برنامه‌ریزی شده در سال جاری، تصمیم گرفتیم برگزاری این دوره‌ها را جدی‌تر از گذشته دنبال کنیم و بر همین اساس اولین کارگاه تخصصی عکاسی در تیرماه امسال برگزار خواهد شد.  

او در ادامه افزود: حمید سلطان‌آبادی عضو انجمن عکاسان ایران به عنوان مدرس این دوره انتخاب شده و قرار شده پس از گذراندن ده جلسه شرکت‌کنندگان با انواع دوربین‌های عکاسی و قطعات دوربین دیجیتال آشنا شده و ضمن فراگیری راه‌های بهتر دیدن، با شناخت کامل از امکانات موبایل خود عکس‌های هنرمندانه و تخصصی بگیرند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =