کد خبر: 288476
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
بازدید 317
بیست و دومین ویژه‌برنامه‌ی"بوی گل بوی خدا" برگزار شد

بیست و دومین ویژه‌برنامه‌ی"بوی گل بوی خدا" به همت اعضا و مربیان، در مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک کانون پرورش فکری یزد، برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، این ویژه‌برنامه، که سال‌هاست خندیدن و حس خوب زیستن را می‌آموزد با مشارکت وهمدلی اعضا وهمراهی مربیان و با حضور سید حسین پیغمبری مدیرکل کانون استان، بابک صابری نویسنده‌ی کودک و پزشک ارتوپد و از اعضای ارشد و کانون‌تباران استان، در کتابخانه‌ی کودک مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک یزد، برگزار شد.

  به گفته‌ی سکینه قیصری مربی مسوول مرکزشماره‌ی یک کانون پرورش فکری یزد، این برنامه‌ی عضو محورکه با خواندن قرآن و پخش سرود ایران و کانون آغازشد با اجرای فاطمه ناظمیان عضوارشد وخوانش اثر ادبی توسط  فاطمه یاوری و الناز سعادت‌دوست پیگیری شد.

 وی افزود: اجرای نمایش دوست‌دوست، پخش پاور فعالیت‌ها، حافظ خوانی نرگس قائمی‌زاده عضو نوجوان و پخش انیمشین حاصل کارگاه امین‌الله دهقانی اشکذری از مربیان فرهنگی مرکز شماره‌ی یک کانون، با اعضای گروه سنی"ج"، معرفی بابک صابری نویسنده‌ی کتاب رمضان توسط مجری و گفت‌وگو در باره‌ی کتاب این نویسنده‌ی توانا، از دیگر بخش‌های این ویژه‌برنامه بود.

 مسوول مرکز شماره‌ی یک کانون پرورش فکری یزد، پیرامون نحوه‌ی بررسی وگفتمان کتاب رمضان، عنوان کرد: عروسک شخصیت کتاب رمضان که توسط محبوبه زحمتکش از مربیان فرهنگی مرکز شماره‌ی یک ساخته شده بود، نفس نفس زنان خودش را به بابک صابری رساند و به طرح سوالاتی پرداخت و نویسنده‌ی کتاب رمضان که از حضور شخصیت کتابش شگفت‌زده شده بود، به سئوالات، باصبر وحوصله پاسخ داد.

 قیصری ضمن تشکر از حدیث زحمتکش عضوفعال ونوجوان مرکز، که عروسک‌گردانی وصداپیشگی آن را برعهده داشت، اظهارداشت: ویژه برنامه‌ی «بوی گل بوی خدا» همه ساله در اواخر ماه رمضان برگزار می‌شود و اعضای کودک و نوجوان مرکز، لحظه شماری می‌کنند تا این روز قشنگ فرا برسد و لحظه‌های نابی را رقم بزنند و از این طریق با همدلی، برای خوب زندگی کردن، تمرین کنند.

 وی گفت: شیرین‌ترین بخش هر ساله‌ی این ویژه برنامه را مسابقه نمازعنوان کرد که توسط حجت‌الاسلام آیت‌اللهی برگزار شد، که با پاسخ‌گویی حاضرین به سئوالات، جوایز رنگارنگی هم ازسوی ایشان تقدیم شد.

 قیصری از کلیه‌ی اعضا و همکارانش به ویژه غزل اشرف مربی هنری و طراح دکور مراسم و اعظم جلالیان مربی ادبی مرکز شماره‌ی یک، به واسطه‌ی تلاش‌های خوب و مؤثر در برگزاری این ویژه‌برنامه قدردانی کرد.

  آوای خوش اذان با صدای امیرمحمد عشقی از اعضای پسر و ضیافت افطار، پایان‌بخش برنامه‌ها بود.

 گفتنی است در حاشیه‌ی این برنامه، نمایشگاه آثار فرهنگی هنری اعضای مرکز مربوط به بهار در قالب نشریه‌دیواری، نتایج بحث کتاب‌های مذهبی، سفال‌گری، عروسک‌سازی و ...برپاشده بود که مورد بازدید و استقبال شرکت‌کنندگان در مراسم قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =