ویژه‌برنامه‌ی استقبال از عید سعید فطر در مجتمع کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان برگزار شد

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: کتاب‌خواندن را جدی بگیرید و در مورد کتاب‌هایی که می‌خوانید با مربیان خود صحبت کنید تا بیشتر بدانید و برای داشتن یک زندگی خوب تمرین کنید

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه‌برنامه‌ی استقبال از عید سعید فطر، با حضور تعدادی از کودکان حاشیه‌ی شهر زاهدان، در مجتمع کانون استان برگزار شد.

مدیرکل کانون استان، که برای لحظاتی در میان این اعضای خوب کانون حاضر شده بود، ضمن آروزی قبولی دعاهای آنان، گفت: همه‌ی ما در کانون دوست داشتیم شما را ببینیم و در مورد هدف‌ها و آرزوهای‌مان با یک‌دیگر صحبت کنیم.

معصومه هادی در ادامه افزود: ما می‌توانیم همه‌ی آرزوهای خودمان را یادداشت کنیم؛ به آنها فکر کنیم و برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی و تلاش کنیم.

وی در بخشی از صحبت‌های خود با مهمانان مهربان کانون به آنان توصیه کرد: با حضور مستمر در مراکز فرهنگی‌هنری در کنار بهره‌مندی از دیگر فعالیت‌های خوب کانون، کتاب‌خواندن را جدی بگیرید و در مورد کتاب‌هایی که می‌خوانید با مربیان خود صحبت کنید تا بیشتر بدانید و بهتر بتوانید مشکلات را از پیش رو بردارید.

هادی در پایان سخنان خود گفت: همه‌ی ما برای داشتن یک زندگی خوب لازم است مهربانی، سلامتی و تلاش برای کمک به یک‌دیگر را تمرین کنیم.

قابل ذکر است همکاران با نمایش فیلم و قصه‌گویی به استقبال این اعضای خوب کانون رفتند و در ادامه با فعالیت معرفی ایام، در خصوص آداب این ماه و عید فطر برای آنان سخن گفتند.

حضور در کارگاه ادبی و آفرینش دل‌نوشته‌هایی با موضوع بهترین آرزو بخش دیگری از این ویژه‌برنامه بود که، با هدف تقویت روابط اجتماعی و ایجاد هم‌دلی و نوع‌دوستی، برگزار شد.

در پایان به همت همکاران و به منظور حمایت از این کودکان بسته‌های حمایتی و فرهنگی به آنان اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =