سی و یکمین سالگرد ملکوتی امام خمینی (ره)

درسی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) مراکز فرهنگی هنری استان مرکزی با فضا سازی مرکزو اجرای برنامه های ویژه اعضای خود را با وقایع روزهای 14 و 15 خرداد آشنا کردند.

14 خرداد روز تجدید پیمان با ولایت و سالروز تجلی اراده مردم مومن و انقلابی ایران در پیمودن راه نورانی حضرت روح الله است. همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: « تجلیل از امام بزرگوار ما فقط به‌عنوان یک قدردانی و تجلیل از گذشته نیست، بلکه به معنای اصرار و پافشاری بر آن خطّ و راهی است که امام بزرگوار با انقلاب خود، با قیام خود، با سیره‌ی خود، با درسهای خود، با وصیت‌نامه‌ی خود، برای ملت ایران و همه‌ی مسلمانان عالم باقی گذاشت. امام به‌عنوان یک الگو، به‌عنوان یک معلّم، به‌عنوان یک رهبر، در ذهن ما و در واقعیت جامعه‌ی ما حضور دارد. جسم او نیست، اما فکر او هست، راه او هست، درس او هست و این درس، همان چیزی است که ملت ایران و همه‌ی مسلمانان عالم به آن احتیاج دارند؛ ... درس امام زنده است، راه امام زنده است، خطّ امام زنده است، انگشت اشاره‌ی امام جلوِ  چشم همه است».

در همین راستا مراکز فرهنگی هنری استان مرکزی با اجرای نمایشگاه امام و بچه ها ،سوگواره امام در قلبم جا دارد، تهیه نشریه دیواری و معرفی شخصیت امام ، کارگاه نقاشی با عنوان "مهربانترین پدر دنیا "،کارگاه سفال وساخت شمع های سفالی ، روخوانی کتاب "مهربان مثل مسیح "، کارگاه کاردستی و ساخت گل های لاله، ساخت قاب عکس ،برگزاری کارگاه ادبی و دلنوشته های اعضا به امام  وقصه گویی اعضای خود را با وقایع 14 و 15 خرداد آشنا کردند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با 44 مرکز فرهنگی هنری ، دو کتابخانه سیار روستایی و سه کتابخانه پستی در خدمت کودکان و نوجوانان این استان می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =