کد خبر: 288511
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹
بازدید 414
دستگاه برتر طرح کاروان نشاط و امید اجتماعی شناخته شد

مدیر کل، کارشناسان ، مربیان و دست‌اندرکاران طرح کاروان نشاط امید انقلاب کانون بوشهر در آﺋینی با حضور مسئولان استان تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون بوشهر ، صبح امروز دوشنبه 13 خردادماه 1398 استاندار بوشهر در این آﺋین ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل کارشناسان و مربیان کانون استان گفت : طرح کاروان نشاط و امید انقلاب به منظور اجرای برنامه های شاد و با نشاط و همچنین خدمت رسانی به مناطق دوردست با کیفیت بسیار خوبی انجام شد.

عبدالکریم گراوند افزود: همه دستگاه‌های اجرایی در اجرای این طرح، پای کار بودند و خروجی بسیار خوبی نیز این طرح داشته است.

وی ادامه داد: رضایت‌مندی مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و اجرای این طرح در روستاهای کمتر برخوردار موجب ایجاد رضایت‌مندی در بین مردم مناطق روستایی شد.

گراوند بیان کرد: کاروان امید اعتبار خاصی نداشت ولی مهم‌ترین مساله در برگزاری موفق این طرح، همدلی و هم‌افزایی بود که ثابت کرد رفتارهای آگاهانه گروهی  پیش زمینه دستیابی به موفقیت است.

وی گفت: علاوه بر کارهای جدید و ابداعی در این طرح ایجاد نشاط و امید در جامعه از مهم‌ترین دستاوردهای این طرح بود

لازم به ذکر است:مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در سراسر استان با سفر به مناطق کم برخوردار و روستایی با اجرای سلسله نمایش های گروهی تریلی تیاتر سیار ، قصه گویی، بازی و سرگرمی ، نقالی ، شعرخوانی و دیگر برنامه های جذاب و متنوع حضور موثری داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =