برگزاری ویژه‌برنامه‌های سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در کانون در کردستان

24 مرکز ثابت و سیارکانون پرورش فکری کودکمان و نوجوانان استان کردستان به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) ویژه برنامه هایی فرهنگی هنری و ادبی را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، به مناسبت سالگرد ارتحال جانسوز بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ( ره) مراکز کانون استان کردستان فضاسازی شد و به اجرای ویژه برنامه متناسب با این ایام پرداختند.

آشنایی با اندیشه‌های امام خمینی در قالب کارگاه‌های کتاب‌خوانی و برپایی کارگاه‌های معرفی شخصیت امام راحل و بحث و گفت‌وگو در زمینه‌ی وقایع قیام خونین 15 خرداد از جمله برنامه‌های این مناسبت بود که در مراکز کانون کردستان برگزار شد.

مربیان مرکز فرهنگی هنری قروه کتاب های چشمه مهتاب و گل ها ی باغ خاطره را معرفی کردند و دو قصه از زندگی امام خمینی (ره) برای بچه ها قصه گویی کردند.

کارگاه ادبی با موضوع کاش امام را دیده بودم و با او صحبت می کردم با حضور خوب اعضا برگزار شد و همچنین به مناسبت رحلت امام خمینی ( ره ) اعضا به همراه مربی به خواندن قرآن پرداختند و هر یک از اعضا یک سوره از قران را تلاوت نمودند.

معرفی شخصیت امام خمینی (ره)، کارگاه کاردستی به مناسبت شهدای انقلاب و قیام پانزده خرداد، ساخت کارت های معرفی شهدای انقلاب و به خصوص شهدای بیجار گروس و همچنین موضوع فرهنگ ایثار و شهادت، کارگاه نقاشی با موضوع ایثار و شهادت، کارگاه ادبی " نامه ای به امام " معرفی واقعه ی پانزده خرداد و معرفی شهدای انقلاب بصورت حضوری، معرفی کتاب " خورشید در کوچ " از جمله فعالیتهایی بود که در این روز و به همین مناسبت در مرکز فرهنگی هنری بیجار برگزار شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =