ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های تابستانی مرکز آفرینش‌های کانون

ثبت‌نام کارگاه‌های تابستانی مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران از ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ به صورت اینترنتی آغاز می‌شود و تا پنجم تیر ادامه خواهد داشت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فعالیت این کارگاه‌ها در رشته‌های گوناگون فرهنگی، هنری و ادبی برای گروه‌های سنی ۴ تا ۱۶ سال در قالب بسته‌های آموزشی و کارگاه‌های هنری خلاق از ۹ تیر ۱۳۹۸ آغاز می‌شود.

بر اساس این خبر علاقه‌مندان به فعالیت‌های نمایشی و تئاتر کاغذی، بازی و نمایش خلاق، شعر و قصه، تصویرسازی، خوش‌نویسی، گام‌به‌گام تا اندیشه، نوشتن خلاق و فن بیان می‌توانند از این کارگاه‌ها بهره‌مند شوند.

هم‌چنین برگزاری کارگاه‌های نقاشی، سفال با دست و چرخ، ظریف‌بری با چوب، دومینو، اُریگامی(کاغذ و تا)، عروسک‌سازی، کاردستی، چرتکه، کلاژ(تکه چسبانی) از دیگر برنامه‌های این مرکز در تابستان ۱۳۹۸ است.

در همین حال آموزش ماسک‌سازی و مجسمه‌سازی، طراحی، روبیک مقدماتی و پیشرفته، دوخت چرم و نمد، بادکنک فرمی، ویترای، ملیله کاغذی، مشبک، موزاییک، چاپ، شطرنج نوآموز و مقدماتی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون تهران است.

در عین‌حال بسته‌های آموزشی نیز برای کودکان و نوجوانان طراحی شده که بر اساس آن دو روز در هفته دختران و دو روز پسران از صبح تا بعدازظهر می‌توانند در کارگاه‌های ویژه‌ای شرکت کنند.

هم‌چنین در کنار این کارگاه، امسال هم قرار است دوره‌های تخصصی ویژه‌ی نوجوانان با حضور کارشناسان عرصه‌ی هنر و ادبیات کشور در این مرکز برپا ‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از برنامه و ثبت‌نام در این کارگاه‌ها از ۲۰ خرداد به پایگاه اینترنتی مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری کانون به نشانی  afarineshha.kpf.ir مراجعه کنند و برای آگاهی بیشتر با شماره‌های ۸۸۹۷۱۳۶۴۰۲۱ و ۸۸۹۷۱۳۶۶ ۰۲۱ تماس بگیرند.

هم‌چنین کانال تلگرامی به نشانی t.me/Markazafarinesh98 و صفحه اینستاگرامی به نشانی instagram.com/markazafarin هم‌زمان با آغاز ثبت‌نام کارگاه‌ها، فعالیت‌های این مرکز را بازتاب می‌دهند.

مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان دکترفاطمی، خیابان حجاب تهران واقع شده است.

جدول زمان‌بندی برگزاری کارگاه‌های تابستانی مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =