نقاشی‌های کودکان ایرانی از «سرزمین مادری»، برگزیده مسابقه بین‌المللی بلاروس

هفت کودک و نوجوان ایرانی موفق به کسب جایزه(نشان) و دیپلم افتخار سیزدهمین مسابقه بین‌المللی هنر و گرافیک «سرزمین مادری» کشور بلاروس شدند و 55 عضو دیگر مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز دیپلم افتخار این رویداد هنری را به‌دست‌ آوردند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این 62 عضو کانون در حالی این موفقیت را به‌دست آورند که در این رقابت هنری در سال ۲۰۱۸، تعداد ۱۰۶۱۵ اثر از ۳۲ کشور شرکت داده شده بود.

برگزار کنندگان این مسابقه علاوه بر این تعداد کودک و نوجوان ایرانی، آثار 105 عضو دیگر کانون را نیز در نمایشگاه مسابقه در معرض دید علاقه‌مندان قرار دادند و به آن‌ها نیز گواهی شرکت اهداء کردند.

بر همین اساس، نرگس ده‌ده‌جانی ۱۰ ساله عضو مرکز فرهنگی‌هنری کانون سریش‌آباد استان کردستان، آوا بروجردی ۴ ساله عضو مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون تهران، آندیا حیدری ۶ ساله عضو مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون کرمانشاه، میلاد صادقی ۱۷ ساله عضو مرکز فرهنگی هنری شماره پنج کانون اردبیل، میناعبدالله‌یار ۱۷ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره پنج کانون کرمان، اسرا بدلی ۹ ساله عضو مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون مشکین‌شهر استان اردبیل، نهال دیده‌بان ۵ ساله عضو مرکز کانون بهبهان استان خوزستان، موفق به کسب نشان و دیپلم افتخار این رقابت شدند.

کانون در این مسابقه هنری با ارسال۵۱۲ اثر نقاشی اعضای خود شرکت کرده بود.

اسامی تمامی برگزیدگان و دریافت‌کنندگان ایرانی دیپلم افتخار و گواهی شرکت از سیزدهمین مسابقه بین‌المللی هنر و گرافیک «سرزمین مادری» کشور بلاروس در پایگاه خبری کانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده است.

اسامی برگزیدگان و دریافت‌کنندگان ایرانی دیپلم افتخار از سیزدهمین مسابقه بین‌المللی هنر و گرافیک «سرزمین مادری» کشور بلاروس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =