کد خبر: 288595
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵
بازدید 1115
نقاشی عضو کانون کرمان برگزیده مسابقه بین‌المللی بلاروس شد

مینا عبدالله‌یار عضو نوجوان کانون کرمان موفق به کسب دیپلم افتخار سیزدهمین مسابقه بین‌المللی هنر و گرافیک «سرزمین مادری» کشور بلاروس شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون کرمان، مینا عبدالله‌یار ۱۷ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره پنج کانون کرمان با مربی‌گری افسانه کرمی در کنار شش عضو دیگر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفق به کسب جایزه(نشان) و دیپلم افتخار سیزدهمین مسابقه بین‌المللی هنر و گرافیک «سرزمین مادری» کشور بلاروس شد.

بنا بر این گزارش،۵۶ عضو دیگر مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز دیپلم افتخار این رویداد هنری را به‌دست‌ آوردند.

گفتنی است، این ۶۳ عضو کانون در حالی این موفقیت را به‌دست آورند که در این رقابت هنری در سال ۲۰۱۸، تعداد ۱۰۶۱۵ اثر از ۳۲ کشور شرکت داده شده بود.

برگزار کنندگان این مسابقه علاوه بر این تعداد کودک و نوجوان ایرانی، آثار ۱۰۶ عضو دیگر کانون را نیز در نمایشگاهِ مسابقه در معرض دید علاقه‌مندان قرار دادند و به آن‌ها نیز گواهی شرکت اهداء کردند.

کانون در این مسابقه هنری با ارسال۵۱۲ اثر نقاشی اعضای خود شرکت کرده بود.

اسامی تمامی برگزیدگان و دریافت‌کنندگان ایرانی دیپلم افتخار و گواهی شرکت از سیزدهمین مسابقه بین‌المللی هنر و گرافیک «سرزمین مادری» کشور بلاروس در پایگاه خبری کانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =