«قابی از لبخند ناب» کودکان سیل‌زده، میهمان نگارخانه کانون می‌شود

نمایشگاه عکس و نقاشی کودکان سیل‌زده استان‌های خوزستان، گلستان و لرستان با عنوان «قابی از لبخند ناب» از روز ۲۶ خرداد آغاز می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در نمایشگاه «قابی از لبخند ناب» که از روز یک‌شنبه ۲۶ خرداد تا ۱۰ تیر برگزار می­‌شود، ۲۷۰ اثر برتر نقاشی کودکان و نوجوانان و هم‌چنین ۱۰۰ عکس برتر از فعالیت‌­های «پیک امید» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد و علاقه‌مندان می­‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۸ به مرکز آفرینش‌­­های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراجعه کنند.

«پیک امید» عنوان فعالیت­‌های داوطلبانه مربیان و بسیجیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه امداد فرهنگی است که در جریان آن به کودکان مناطق کم‌برخوردار کشور و هم‌چنین آسیب‌دیدگان از حوادث طبیعی خدمات فرهنگی، تفریحی و آموزشی ارایه می‌­شود.

بر همین اساس و در اولین ساعت‌های پس از سیل­ ابتدای سال ۱۳۹۸ در استان­های گلستان، خوزستان و لرستان، پیک امید کانون با همکاری مراکز مختلف خدمات­‌رسان و هم‌چنین انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی با ۲۰۵ مربی و نیرو برای بیش از ۴۳هزار کودک و نوجوان به اجرای برنامه‌­های مختلف فرهنگی و هنری پرداختند و در این مسیر هنرمندان مختلف از جمله حمید گلی و علی فروتن که به عمو فیتیله­‌ای‌­ها معروف هستند در کنار سایر هنرمندان داوطلب، پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را همراهی و همیاری کردند.

گفتنی است این نمایشگاه در نگارخانه و گالری شهید محمدطاهای مرکز آفرینش­­‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان دکترفاطمی، خیابان حجاب تهران میزبان علاقه‌مندان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =