دو برنامه آموزشی و یک دیدار در مرکز فرهنگی و هنری آوج

مرکز فرهنگی و هنری آوج اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در آخرین روزهای خرداد، دو برنامه آموزشی و یک دیدار راهبردی  را در کارنامه بهاری خود ثبت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مرکز فرهنگی و هنری آوج کانون قزوین، با اجرای دو برنامه آموزشی و یک دیدار راهبردی، آخرین‌روزهای بهار را پشت سر گذاشت.

در تاریخ 21 خرداد 98، مربیان این مرکز با همراهی شماری از اعضای فعال پسر،به دیدار شهردار جدید آوج«علی دارابی» رفتند.

مهمانان کانونی با اهدای کتاب و تبریک انتصاب به شهردار، خواستار همکاری و مساعدت بیشتر وی با کانون شدند.

ساماندهی عمرانی مرکز، اهدای زمین برای کاربری به عنوان زمین بازی برای اعضا و همکاری با ویژه برنامه پویش فصل کتاب کانون  از جمله مواردی بود که در این دیدار مطرح شد.

هم‌چنین به مناسبت هفته محیط زیست ،در تاریخ 22 خرداد 98،یک برنامه آموزشی در این مرکز با حضور کارشناسان اداره محیط زیست استان برگزار شد.

معرفی شغل محیط بانی و وظایف محیط بانان، معرفی راه‌های همکاری اعضا با فعالیت‌های محیط بانی، اجرای مسابقه، معرفی شماری از گیاهان و جانوران بومی منطقه و معرفی چند کتاب درباره محیط زیست از جمله فعالیت‌های انجام شده در این برنامه بود که 20 عضو دختر در آن حضور داشتند.

 در مراسم، آیین تودیع  « علی اکبر سلیمانی »  و معارفه فرماندار جدید « نصرت اله علیرضایی »   این شهرستان،اعضای مرکز ،مراسم خیر مقدم گویی به مهمانان برنامه را اجرا کردند.

هم‌چنین در یک آموزشی دیگر ،کارشناس مسئول  کار گروه جوان  هلال احمر شهرستان به همراه مربی امداد گر  طرح برای 12 نفر از اعضای مرکز ، آموزش پناهگیری در موقع بروز  زلزله  را اجرا کردند در این برنامه اعضا با مکان‌های امن و ایمن در منزل آشنا شدند و در ضمن به عنوان همیاران هلال  احمر وظیفه ارشاد و  بررسی نقاط امن منزل خود را بعهده گرفتند و از طرفی در راستای معرفی مشاغل امروز اعضا با وظایف یک امداد گر هلال احمر نیز  آشنا شدند .

مرکز فرهنگی و هنری آوج از سال 63 آغاز به کار کرده و اکنون931 عضو و20577 جلد کتاب دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =