کتاب‌خانه‌ی سیار شهری زاهدان(سیستان و بلوچستان) مهمان دانش‌آموزان حاشیه‌ی شهر

مربیان کتاب‌خانه‌ی سیار شهری زاهدان(کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان) در جمع دانش‌آموزان حاشیه‌ی شهر فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای آنان اجرا کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، کتاب‌خانه‌ی سیار شهری زاهدان مهمان دانش‌آموزان در حاشیه‌ی شهر زاهدان بود.

با توجه به فرارسیدن روزهای تعطیلی دانش‌آموزان، مراکز فرهنگی‌هنری کانون روزهای پرمخاطبی را سپری می‌کنند و با اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی، ادبی و هنری میزبان کودکان و نوجوانان هستند.

در این میان همکاران بخش کتاب‌خانه‌ی سیار کانون هم در روستاها و محله‌های حاشیه‌ی شهر، که مراکز ثابت کانون در آنجا وجود ندارد، برای دانش‌آموزان برنامه اجرا می‌کنند.

این‌بار همکاران با حضور در یکی از مدرسه‌های حاشیه‌ی شهر زاهدان ابتدا برای حاضران قصه‌گویی کردند که با استقبال آنان روبه‌رو شد و در ادامه با معرفی نمایش خلاق و چگونگی اجرای آن، بچه‌ها را با این فعالیت هیجان‌انگیز آشنا کردند که کودکان و نوجوانان نقش‌های خود را به خوبی بازی کردند.

نمایش فیلم و انجام بازی و سرگرمی دیگر برنامه‌هایی بود که مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این روزهای گرم برای دانش‌آموزان مشتاق اجرا و شادی را به آنان هدیه کردند.‌

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =