کد خبر: 288634
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
بازدید 1595
بازار گرمِ فعالیت‌های کانون در چهارشنبه بازار رستم آباد

مربیان و اعضای مرکز فرهنگی هنری رستم آباد استان گیلان با برپایی غرفه‌ی فرهنگی در بازار محلی«چهارشنبه بازار» فعالیت‌های کانون را به کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها معرفی‌می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، بازارهای محلی استان گیلان از دیرباز به‌عنوان محلی برای گردهم‌آیی افراد جامعه، فعالیت‌های اقتصادی و هم‌چنین بستری مناسب برای داد و ستدهای فرهنگی شناخته می‌شود.

برهمین اساس، مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون رستم‌آباد با تکیه بر این پیشینه‌ی فرهنگی و به‌منظور فرصت‌سازی از بسترهای مناسب برای آشناسازی هرچه بیش‌تر جامعه با کانون پرورش فکری، ضمن برپایی غرفه‌ی فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری، نسبت به اجرا و معرفی  برنامه‌های این مجموعه به مخاطبان اقدام‌می‌کنند.

برپایه این گزارش، معرفی کتاب، قصه‌گویی، خوانش شعر و برپایی کارگاه کاردستی، ادبی و نقاشی، از جمله فعالیت‌های خلاقانه و کتاب‌محور مربیان و اعضای کانون در این پویش فرهنگی است که با همراهی شهرداری رستم‌آباد صورت‌می‌گیرد و نقشی سازنده در همراه‌سازی جامعه با «تابستان شاد کانون» دارد.

گفتنی‌است، مرکز فرهنگی هنری کانون رستم‌آباد در خیابان معلم، روبروی ساختمان شهرداری واقع‌شده و نقطه‌ی آغاز حرکت‌های فرهنگی کتاب‌خانه‌ سیار روستایی شهرستان رودبار نیز محسوب‌می‌شود.           

        

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =