نقاشی کودکان گیلانی از«سرزمین مادری» برگزیده مسابقه بین‌المللی بلاروس

دو عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان موفق به کسب دیپلم افتخار سیزدهمین مسابقه بین المللی هنر و گرافیک «سرزمین مادری» کشور بلاروس‌شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان،  «بهنیا رضا نژاد» از مرکز فرهنگی هنری کانون لاهیجان و «مبینا بابایی» از کانون پرورش فکری شهرستان رودسر در حالی دیپلم افتخار سیزدهمین مسابقه‌ی بین المللی هنر و گرافیک «سرزمین مادری» را به‌دست آوردند که این رقابت هنری در سال ۲۰۱۸ و با شرکت ۱۰۶۱۵ اثر از ۳۲ کشور برگزارشد

برپایه این گزارش، کاوش و کمک به پیشرفت هنرمندان مستعد، به نمایش‌گذاشتن آثار هنری و پاس‌داشت روش‌های آموزش هنر ملی و منطقه‌ای و درعین‌حال، جلب توجه گسترده افکار عمومی به سرزمین مادری و مردمان ساکن در آن سرزمین، از اهداف برگزاری این رویداد هنری محسوب می‌شد.

این رقابت با شرکت گروه‌های سنی ۵ تا ۱۸ سال صورت‌گرفت و  ۲۸ عضو کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در قالب هنر نقاشی، تصویری جذاب و مخاطب‌پسند از داشته‌های سرزمین مادری شان ارایه‌کردند.

گفتنی‌است، «هلاله حسن‌زاده»، مربی هنری کانون استان گیلان نقش ارزش‌مندی در کشف و پرورش  استعدادهای هنری اعضای این مجموعه‌ی فرهنگی، به‌ویژه «مبینا بابایی» و «بهنیا رضا نژاد» داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =