اعضای جدید مرکز شماره یک اسفراین، میهمان ویژه برنامه «سلام کانون» شدند

همزمان با آغاز فصل تابستان، اعضای جدید مرکز شماره یک اسفراین میهمان ویژه برنامه «سلام کانون» شدند

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، زهره عباس آبادی مسئول مرکز شماره یک اسفراین از برگزاری ویژه برنامه« سلام کانون» در آستانه شروع کلاس های تابستانی خبر داد و گفت: این برنامه با حضور اعضا جدید مرکز به همراه والدین آن ها روز بیست و دوم خرداد ماه و همزمان با شروع رسمی  کلاس های فصل تابستان برگزار شد.

وی هدف از این برنامه را ایجاد تعامل بهتر بین خانواده ها و مرکز عنوان کرد و گفت: از آنجا که تاثیر انجام درست بسیاری از فعالیت های کانون نیازمند درک متقابل خانواده ها و کانون است، بنا شد اعضای جدید به همراه خانواده ها با شرکت در این برنامه با گوشه ای از اهداف و فعالیتهای کانون به صورت عملی آشنا شوند.

عباس آبادی شرکت خانواده ها در کارگاه های کانون را یکی از بخش های این برنامه بر شمرد و گفت: طی این برنامه خانواده ها به صورت مستقیم در جریان کارگاه ها و اهداف برگزاری آن‌ها و در نهایت، تاثیرات آن ها در شکل‌گیری استعداد و مهارت اعضا آشنا شدند.

وی با اشاره به این که در بخشی از برنامه اعضای ارشد کارگاه های مختلف کانون به عنوان پرورش یافتگان این مسیر معرفی خواهند  شد، تصریح کرد: با توجه به این که آرشیوی از آثار اعضای کارگاه های مختلف هنری و ادبی وجود دارد خانواده‌ها می‌توانند تاثیر بلند مدت اعضا در این کارگاه را از نزدیک مشاهده کنند.

گفتنی است در این برنامه اعضای  نوجوان برای اعضای جدید به اجرای برنامه پرداختند و مربیان کارگاه های مختلف به اعضا معرفی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =