کاهش میزان آزمون و خطا در صنعت اسباب‌بازی با برگزاری رویداد ایده‌آزاد

مربی کارگاه دومین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی گفت: آموزش از مهم‌ترین مسائلی است که می‌تواند میزان آزمون و خطا در صنعت اسباب‌بازی را کاهش دهد و رویداد ملی ایده‌آزاده اسباب‌بازی در این زمینه اقدامات موثری را انجام داده است.

 به گزارش اداره کل روابط ‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، رامین عسگری با اشاره به برگزاری این رویداد اظهار داشت: طراحان، افراد دارای ایده، سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان که به نحوی می‌توانند در صنعت اسباب‌بازی بدرخشند باید به صورت خود جوش دست به کار شوند.

وی افزود: یکی از دلایل برگزاری رویداد ملی ایده‌آزاد در اسباب‌بازی هموار کردن راه برای افرادی است که گمان می‌کنند؛ پیشرفت در این صنعت بسیار سخت است بنابراین این رویداد با آگاهی‌سازی، آموزش‌ها و برگزاری کارگاه‌ها و... می‌تواند علاقه‌مندان به این حوزه را به جایگاه اصلی‌شان که موجب ارتقا ایده‌ها و ظهورشان است، برساند.

مربی کارگاه دومین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی با بیان این‌که اسباب‌بازی رابطه تنگاتنگی با فرهنگ هر کشوری دارد، خاطرنشان کرد: دست‌اندرکاران این حوزه باید با دانش و توانایی خود صنعت اسباب‌بازی را که متناسب با فرهنگ اصیل ایرانی است ارتقا دهند هر چند در این زمینه ممکن است با آزمون، خطاها و مشکلاتی مواجه شوند به این معنا که گاهی تلاش‌های اولیه افراد به نتایج مطلوبی نمی‌رسد اما نباید ناامید شوند و به این آزمون و خطاها به عنوان یک تجربه برای خودشان و سایران بنگرند.

این طراح صنعتی گفت: رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی با اقدام‌های موثر باعث کاهش میزان آزمون و خطا می شود و با انتخاب بهترین ایده‌ها و ارتقاء آن‌ها با استفاده از روش‌ها و فرایندهای مناسب و آگاهانه، زمینه تولید و عرضه اسباب‌بازی‌های ایرانی را فراهم می‌کند.

عسگری عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین گام‌ها برای دست‌اندکاران صنعت اسباب‌بازی تجارت است به این معنا که بدانند تجارت اسباب‌بازی چیست و چه ارکانی دارد؛ بنابراین دومین رویداد ملی ایده‌آزاد در اسباب‌بازی با برگزاری کارگاه‌هایی همچون محصولات فرآیند و تولید در اسباب‌بازی و تجارت و ارکان آن نکات مهم و ضروری را به شرکت‌کنندگان آموزش می‌دهد.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین رکن هر ایده‌ای برای پیشرفت این است که مخاطب خود را بشناسد و صنعت اسباب‌بازی در کشور ما اگر بر اساس نیاز مخاطبان از لحاظ آموزشی، اجتماعی و فرهنگی، طراحی، تولید و عرضه شود علاوه بر رشد اقتصادی و رونق تولید می‌تواند بهترین پایه تجارت هم باشد.

مراسم پایانی رویداد ملی ایده‌آزاد در روز ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ با حضور دست‌اندرکاران صنعت اسباب‌بازی و انتخاب ۱۰ ایده نهایی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =