کد خبر: 288681
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
۱۲ ایده برتر اسباب‌بازی رونمایی می‌شود

دومین رویداد ملی ایده‌آزاد از ۱۲ طرح و ایده برتر حوزه اسباب‌بازی با حضور سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و داوران، روز ۲۷ خرداد رونمایی می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌المل کانون، طراحان و ایده‌پردازان اسباب‌بازی ۱۲۳ ایده را به دبیرخانه این رویداد ارسال کردند و از بین این ایده‌ها ۴۳ ایده به عنوان ایده‌های منتخب در مرحله اول و ۱۲ ایده به مرحله پایانی راه یافتند.

بر اساس این خبر، در این روز هر یک از ایده‌پردازان منتخب رویداد ملی ایده‌آزاد غرفه مربوط به خود را در حاشیه این رویداد برپا می‌کنند تا طرح‌ها و ایده‌های خود را به سرمایه‌گذران معرفی و فضای بازی را برای داوران کودک و نوجوان و متخصصان ایجاد کنند.

در همین روز، همچنین ایده‌پردازان زمانی برای ارائه ایده‌ها دارند تا در حضور سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و داوران، ایده‌های خود را مطرح کنند و علاوه بر معرفی طرح خود در مورد چگونگی تولید و پیوست‌های فرهنگی آن مواردی را ارائه کنند.

تمام ایده‌های منتخب در این رویداد بر اساس پیوست‌های فرهنگی ایرانی- اسلامی شکل گرفته است.

در این رویداد از کتابی شامل ۲۰ ایده تکمیل شده و قابل ارائه به صنعت اسباب‌بازی، رونمایی خواهد شد.

این مراسم ساعت ۱۴ روز ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران آغاز می‌شود.

حامیان این رویداد اداره کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون، شورای نظارت بر اسباب‌بازی، موسسه چهارباغ، ستاد فن‌آوری نانو تکنولوژی، سازمان بین‌الملی دانشگاهیان، مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، مرکز رشد دانشگاه خواجه نصیر طوسی و باشگاه نوآوری نیترو هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =