در کمیسیون های فرهنگی جلسه استانی وضعیت موجود بخش فرهنگی مراکز بررسی شد

اولین گردهمایی دو روزه ی مربیان مسئول فرهنگ ومربیان کتابخانه های سیار روستایی استان کردستان در سال 98 به صورت نشست کارگاهی با موضوع نیاز سنجی و پیش بینی فعالیتهای سالیانه و بررسی نقاط ضعف استان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، در این کارگروهها بر روند فضاسازی مراکز فرهنگی هنری و انتظارات و شاخص های فضا سازی با کمک تصاویر طرح های اجرا شده در مراکز فرهنگی هنری در این رابطه بررسی شد.

در بخش دیگر از نشست به بایگانی نامه ها با رویکرد حذف موارد غیر ضروری کاغذی و کارهای قابل آرشیو در بخش فرهنگی پرداخته شد که در این بخش به ثبت فعالیتهای شورای نماز در سامانه ی سجاده نیز اشاره شد .

در روز دوم گردهمایی استانی شرکت کنندگان در سه کمیسیون با سرگروهی کارشناس مسئول فرهنگی حمیدرضاپوررضایی و کارشناسان فرهنگی ماریا احمدی و هنگامه الوند انتظارات ده گانه بر اساس شرح وظایف سازمانی پست های مربی فرهنگی،مربی مسئول فرهنگی، مربیان کتابخانه های سیار روستایی پرداختند تا در ارزیابی عملکرد این پست ها در پایان سال مورد توجه قرار گیرد  و میزان عملکرد بر اساس آن سنجیده شود .

در ادامه ی جلسه ی بعد از ظهر سلام صادقی کارشناس فن آوری و قدریه محمودی کارشناس روابط عمومی به بررسی موارد حوزه ی کاری خود بررسی نرم افزارهای حوزه ی فن آوری و خبر نویسی پرداختند و به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.

جلسه ی پرسش و پاسخ در بخش های فرهنگی و اداری مالی با حضور مدیر کل محترم از بخش های انتهایی جلسه ی دو روزه استان کردستان بود  .  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =