کد خبر: 288698
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
«گوسفندی که عصبانی بود، خیلی عصبانی» به چاپ پنجم رسید

کتاب «گوسفندی که عصبانی بود، خیلی عصبانی» اثر ژوزف تئوبالد نویسنده و تصویرگر انگلیسی برای پنجمین بار از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب با رعایت قوانین بین‌المللی نشر (کپی رایت) و با اجازه‌ رسمی از انتشارات Blomsbury Publishing Pic کشور انگلستان با ترجمه‌ معصومه انصاریان از سوی کانون منتشر شده است.

کتاب «گوسفندی که عصبانی بود، خیلی عصبانی» در ۳۲ صفحه رنگی برای گروه سنی «الف» (۵ سال به بالا) منتشر شده و از جمله آثار پرخواننده کانون است که همواره در مراکز فرهنگی‌هنری ثابت، سیار و پستی از سوی کودکان و نوجوانان به امانت گرفته می‌شود و در این زمینه چندین سال پیاپی در صدر کتاب‌های پرمخاطب مراکز کانون قرار گرفت.

داستان این کتاب درباره‌ی گوسفندی است که وقتی به خواسته‌هایش نمی‌رسد عصبانی می‌شود و از عصبانیت و ناراحتی شاخ در می‌آورد، دندان‌هایش از دهانش بیرون می‌زند، گل‌ها را لگد می‌کند، اردک‌ها را می‌ترساند، دم‌ گاو را گاز ‌می‌گیرد و...

شمارگان کتاب «گوسفندی که عصبانی بود، خیلی عصبانی» در چاپ پنجم به ۲۷۷هزار و ۵۰۰ نسخه رسیده و قیمت آن ۹هزار و۵۰۰ تومان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =