تقدیر از اداره کل کانون پرورش فکری هرمزگان در جلسه ستاد ساماندهی اوقات فراغت

در جلسه ستاد ساماندهی اوقات فراغت از کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان به عنوان دستگاه برتر تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، در جلسه ساماندهی امور جوانان که به ریاست میرزاد سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان برگزارشده بود از اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان به عنوان دستگاه برتر ستاد ساماندهی تقدیر شد.

ناهید سلیمانی احمدی مدیر کل کانون هرمزگان گفت: در راستای تحقق اهداف متعالی کانون پرورش فکری و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان ونوجوانان در طول سال و به ویژه در ایام تابستان، همواره کانون هرمزگان کوشا بوده است.

وی افزود: در سال ۱۳۹۷ با برنامه‌ریزی کارشناسان کانون و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مربیان مجرب و کتابخانه‌های تخصصی، کانون استان هرمزگان توانست از بین دستگاه‌های استان حائز رتبه برتر شود.

مدیر کل کانون هرمزگان خاطر نشان کرد:کانون با جذب حداکثری مخاطبان کودک ونوجوان و احساس رضایتمندی شرکت‌کنندگان از برنامه‌های کانون، موفق به کسب دستگاه برتر در طرح اوقات فراغت معرفی شد که حاصل تلاش شبانه‌روزی کارشناسان و مربیان می‌باشد.

سلیمانی افزود: دبیرطرح اوقات فراغت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان نعیم اسدی کارشناس مسوول فرهنگی، هنری وادبی استان می‌باشد که به صورت مستمر پیگیر کیفی‌سازی برنامه‌ها می‌باشد.

گفتنی است در این جلسه که با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی هرمزگان برگزارشده بود از ۶ دستگاه برتر ستاد ساماندهی تجلیل شد که کانون پرورش فکری نیز یکی از این دستگاه‌ها بود.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =