کد خبر: 288744
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
بازدید 353
بازدید نماینده یونیسف از کانون فارس

وین پارکس، نماینده سازمان یونیسف در ایران، با حضور در کانون فارس از فعالیت‌های مرکز فرهنگی هنری شماره 3 شیراز بازدید و با مدیر کل کانون فارس دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، «وین پارکس»، عصر روز دوشنبه 27 خرداد 1398 با حضور در مرکز فرهنگی هنری شماره 3 شیراز از کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان بازدید کرد و با فضا و فعالیت‌های کانون آشنا شد.  

پارکس که برای شرکت در نشست «شهر دوستدار کودک» به شیراز سفر کرده بود با اشاره به این که یونیسف از طرح «شهر دوستدار کودک» حمایت خواهد کرد، گفت:  یونیسف بیش از هفت دهه است که در کنار مردم ایران بوده و هیچ گاه مردم ایران را ترک نکرده و نخواهد کرد.

به گفته او طرح ایجاد شهر دوستدار کودک 23 سال پیش توسط یونیسف آغاز شد تا کودکان در شهرهای امن رشد کنند.

پارکس با یادآوری این مطلب که پروژه شهر دوستدار کودک که در ایران توسط وزارت کشور در حال پیگیری است برای جلب نظر نهادهای مختلف در جهان مورد توجه قرار گرفته است، اضافه کرد: اگر این طرح درست اجرا شود کودکان در فرایندهای شهری نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

وی با اشاره اینکه به نظر من، مشارکت کودکان در شهر و شهرسازی مهمترین هدف شهر دوستدار کودک است، افزود: حصول اطمینان از اینکه نظر کودکان در شهرسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد، از دیگر اهداف این طرح است.

وین پارکس از کتابخانه کودک و نوجوان کانون، مراکز تخصصی نجوم، پویانمایی و استودیو بازدید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =