کد خبر: 288759
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
بازدید 731
اولین نشست فصل مربیان مراکز کانون استان تهران برگزار شد

هم‌اندیشی کانون استان تهران با بررسی اقدامات صورت گرفته‌ی مراکز برای آغاز پرشور فعالیت‌های تابستانه‌، ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ با حضور فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز شماره ۳۰ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، اولین نشست هم‌اندیشی مسئولان و مربیان صبح روز ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ با حضور فاضل نظری مدیرعامل کانون در مرکز شماره ۳۰ برگزار شد.

بنابراین گزارش، مدیرعامل کانون در این دیدار به بیان نکاتی پیرامون اهمیت فرهنگ و نظام ارزشی جامعه به سخنرانی پرداخت و پاسداری از ارزش‌های سازمانی در کانون را جزو وظایف همه‌ی کارکنان این سازمان دانست.

در بخش دوم این نشست، مدیرکل کانون استان تهران در ابتدای سخنانش از مراکزی که برای معرفی فعالیت‌های کانون در سطح مناطق و شهرستان‌ها اقدامات مؤثری انجام داده و برای ورود به فصل تابستان و حضور پرشور کودکان و نوجوانان در مراکز تلاش کرده‌اند قدردانی کرد.

مرتضی نظری در ادامه سخنانش، به روند دیجیتالیزه شدن فرهنگ که باعث کنترل ذهن کودکان و نوجوانان شده و آنان را از جامعه و فرهنگ خود دور می‌کند سخن گفت و بر ضرورت دریافت ایده‌ها و تجربیات خلاق مربیان که موجب بازسازی و ترمیم کانون در شرایط جدید می‌شود تأکید کرد.

در بخش دیگر این هم‌اندیشی، معاونان اداری-مالی و فرهنگی و مشاور و کارشناس ارزیابی و عملکرد ضمن بیان نکاتی پیرامون دستورالعمل‌های اداری و معرفی برخی برنامه‌های سال جاری، به پرسش‌های مسئولان و مربیان حاضر در این نشست پاسخ دادند.

معرفی طرح استعدادیابی با حضور «فهیمه حسین‌زاده» از دیگر بخش‌های این نشست فصل بود. این جامعه‌شناس در ابتدای سخنانش بابیان این نکته که کانون پرورش فکری باارزش‌ترین ناقل و کاربر برای اجرای طرح شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های راستین کودکان و نوجوانان است در مورد هدایت هویت حرفه‌ای به سخنرانی پرداخت.

در ادامه مربیان داوطلب برای شرکت در طرح استعدادیابی، در آزمون سه‌ساعته‌ی این طرح شرکت کردند.

پایان‌بخش این نشست، تقدیر از پروین طلاوری و مهدی رضا صمصامی دو همکار بازنشسته کانون استان بود.

گفتنی است اجرای صحنه‌ای اولین نشست فصل مسئولان و مربیان کانون استان تهران روز دوشنبه ۲۷ خرداد که مرکز شماره ۳۰ واقع در تهران‌پارس نبش خیابان ۲۱۰ شرقی برگزار شد، بر عهده کبرا بابایی کارشناس فرهنگی کانون استان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =