ادامه‌ی برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی مبارزه با مواد مخدر در مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان(بخش پایانی)

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با کمک کارشناسان حوزه‌ی بهداشت و سلامت با آسیب‌های جسمی و روحی مواد مخدر آشنا شدند و راه‌های پیشگیری از این آسیب‌ها را فرا گرفتند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی مبارزه با مواد مخدر در مراکز فرهنگی‌هنری استان برگزار شد.

در ادامه‌ی حضور کارشناسان حوزه‌ی بهداشت و سلامت در مراکز فرهنگی هنری استان، این‌بار اعضای مراکز بَزمان، شماره یک و دو خاش، دو زاهدان، یک و دو ایرانشهر، زَهَک، سرباز، مجتمع زاهدان، نیمروز، میرجاوه، بمپور، کُنارک و دَلگان حضور یافتند و با راهنمایی‌های خود اعضا را با این آسیب اجتماعی جدی آشنا کردند و توصیه‌هایی برای مبارزه با آن ارایه کردند که از آن جمله می‌توان به تقویت مهارت «نه گفتن»، ورزش کردن، دوستی با کسانی که از این آسیب‌ها دور هستند و....

برگزاری کارگاه‌های نقاشی، کاردستی، بحث آزاد، بازی‌های بومی- محلی و مسابقه‌های جذاب از جمله فعالیت‌هایی بود که در این هفته برای مخاطبان اجرا شد.

گفتنی است همکاران کتابخانه‌ی سیار شهری نیز با همکاری دیگر مربیان مراکز فرهنگی‌هنری حوزه‌ی زاهدان در طول هفته‌ی مبارزه با مواد مخدر در مناطق حاشیه‌ی شهر حضور داشتند و برنامه‌های گوناگونی برای مخاطبان کودک و نوجوان برگزار کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =