کد خبر: 288949
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
بازدید 395
کانون  به میهمانی بچه‌های روستا رفت

مربیان بخش مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی، کتاب‌خانه پستی و سیار روستایی کانون با ویژه‌برنامه‌ی «با بچه‌های روستا» به میهمانی کودکان و نوجوانان روستای «دمیر اوغلی کشی» شهرستان آستارا رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، «با بچه‌های روستا»، برنامه‌ای ساختارمند و فرآیندمحور است که با همکاری بخش مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی، کتاب‌خانه‌های پستی و سیارروستایی مراکز فرهنگی هنری کانون اجرامی‌شود.

ارایه‌ی خدمات فرهنگی به تمامی مخاطبان و کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار روستایی و فراهم‌سازی فرصت بهره‌گیری آنان از آگاهی‌های شخصیت‌های برجسته عرصه‌های مختلف، ازجمله اهداف اجرای این فعالیت‌هدف‌مند در تمامی ایام سال به‌شمارمی‌رود.

 این فعالیت هدف‌مند مربیان کانون این بار نیز با همراهی مجموعه‌های مختلف این کانون پرورش فکری و با حضور احمد خدادوست، شاعر برجسته کودک و نوجوان در روستای«دمیر اوغلی کشی» شهرستان آستارا صورت‌گرفت و یک روز خاطره‌انگیز را برای مخاطبان رقم‌زد.

میهمان این برنامه و شاعر کتاب «دنیا چگونه شکل‌سیب است؟» طی این روز، نشستی صمیمانه با  دانش‌آموزان مدرسه‌ «حُر» داشت و ضمن پاسخ‌گویی به پرسش‌های آنان، به‌خوانش اشعار برخی از آثار خود پرداخت.

شاعر مجموعه‌ی«شعر سبزه‌ها» هم‌چنین از اهمیت مطالعه کتاب برای کودکان سخن‌گفت و آینده‌سازان ایران اسلامی را به ترویج این فرهنگ تشویق‌کرد.

برپایی کارگاه نوشتن خلاق، معرفی شاعر و اهدای کتاب به حاضران، از دیگر برنامه‌های مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =