کد خبر: 288967
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
بازنشر کتاب «همیشه‌ی همیشه دوستت دارم» در نوبت پنجم

چاپ پنجم کتاب «همیشه‌ی همیشه دوستت دارم» اثر جاناتان اِمِت با ترجمه شراره وظیفه‌شناس از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روانه‌ی بازار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب در این دوره با شمارگان ۲ هزار و ۵۰۰ نسخه منتشر شده است که در مجموع تاکنون ۲۴ هزار و ۵۰۰ نسخه از آن به چاپ رسیده است.

در کتاب «همیشه‌ی همیشه دوستت دارم» به موضوع دوست‌داشتن به عنوان یکی از مهم‌ترین نیازهای کودکان در زندگی اجتماعی و ارتباط با دنیای اطراف‌شان با شیوه‌ای بسیار خلاقانه پرداخته شده است.

 در عین حال ازآن‌جایی که کودکان با شخصیت‌ حیوانات در داستان‌ها و قصه‌ها بهتر ارتباط برقرار می‌کنند این کتاب با تصویرگری‌های زیبایی از دنیل هاوارت می‌تواند برای آن‌ها بسیار آموزنده و جذاب باشد.

داستان کتاب «همیشه‌ی همیشه دوستت دارم» ماجرای یک روز بازی دو موش به نام‌های «دم‌دراز» و «دم‌کوتاه» در جنگل است و دم‌دراز که بزرگ‌تر است تلاش می‌کند به دم‌کوتاه بیاموزد که زندگی پیوسته در تمام زمینه‌ها تغییرات را به دنبال دارد که گاهی خوشایند و گاهی ناخوشایند است اما ما باید تلاش کنیم با دوستی و محبت با هم زندگی کنیم.

کتاب «همیشه‌ی همیشه دوستت دارم» برای گروه سنی «الف و ب» (۵ تا ۱۰ سال) در ۲۴ صفحه تمام رنگی و با قیمت ۶ هزار تومان بازنشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =