نشست آسیب‌شناسی دوره‌های آموزشی انجمن هنرهای نمایشی کانون برگزار شد

نشست آسیب‌شناسی دوره‌های آموزشی انجمن‌های هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مدیر مرکز تئاتر و هنرمندان با سابقه تئاتر و تئاتر عروسکی برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، انجمن هنرهای نمایشی کانون نشست آسیب‌شناسی دوره‌های آموزشی این مرکز را با حضور مدرسان -کارگردان، نمایش‌نامه‌نویس و عروسک‌ساز- کارگاه‌های این انجمن همچون حسن دادشکر، زهرا صبری، محمد عاقبتی، منیر مولوی‌زاده، سامی صالحی‌ثابت، بهرام جلالی‌پور، فاطمه عباسی، ‌بهناز مهدی‌خواه و محمد عسگری برگزار کرد.

در این نشست درباره مسائل برگزاری دوره‌های آموزشی تئاتر و تئاتر عروسکی برای مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر کشور بحث و گفت‌وگو شد.

امیر مشهدی‌عباس دبیر این انجمن در خصوص برگزاری این دوره‌ها تأکید کرد: ما فنون مهارتی را به مربیان کانون آموزش می‌دهیم و توانمندسازی می‌کنیم تا آن‌ها نیز شروع به توانمندسازی اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون کنند. هدف ما در کانون کشف استعدادهاست.

حسن دادشکر پیش‌کسوت عروسک‌گردانی و کارگردانی نیز در بخشی از این نشست تصریح کرد که باید بحث آموزش مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون به مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون سپرده شود.

همچنین دیگر هنرمندان حاضر در این نشست از جمله محمد عاقبتی به نحوه آموزش مربیان مراکز کانون و شرایطی که در این روند وجود دارد، اشاره کردند.

مشهدی‌عباس در بخشی از این نشست شیوه‌نامه هجدهمین جشنواره کشوری نمایش عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را برای هنرمندان حاضر خوانش کرد.

مدیر مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان کرد که برگزاری این جلسه‌ها مستمر خواهد بود تا روند آموزش مربیان مراکز کانون در سراسر کشور هر چه بهتر انجام شود.

انسیه موسویان سرپرست اداره کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون نیز در این نشست حضور داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =