کد خبر: 289135
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
جشنواره بازی‌های شاد دختران آفتاب

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، هم‌زمان با زاد روز خجسته حضرت معصومه (س) و روز دختر، کانون کلات با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان جشنواره بازی‌های شاد دختران آفتاب را برگزار کرد.

در این جشن که در روز پنج‌شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ با حضور حسن پورافشار سرپرست اداره ورزش و جوانان و جمعی از کارکنان آن اداره به همراه  ۶۰ نفر از اعضای دختر کانون برگزار شد؛ اعضا ضمن آشنایی با دهه کرامت با شخصیت حضرت معصومه (س) و برادر بزرگوار ایشان امام رضا(ع) آشنا شدند ودر مسابقات شاد فرهنگی ورزشی ازجمله: دال‌پلان، وسطی، دارت، خروس جنگی، لی لی و اطلاعات عمومی شرکت کردند.

اجرای حرکات نمایشی توسط یکی از ورزشکاران دختر؛ پرواز بادکنک‌ها و حضور با لباس‌های محلی کلات برای آشنایی با فرهنگ بومی محلی از دیگر برنامه‌های این جشن بود.

سرپرست اداره ورزش کلات ضمن ابراز خرسندی از اجرای برنامه‌های مشترک و جذاب برای دختران و تبریک این روز خجسته از دختران به عنوان برکت خانه نام برد و قول داد زمینه همکاری بیشتر میان اداره ورزش و کانون را به منظور اجرای برنامه‌های ورزشی و تفریحی فراهم آورد.

در پایان به تمامی دختران حاضر در جشن هدایایی از طرف اداره ورزش اهداء شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =