کد خبر: 289137
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
کارکنان کانون با پدافند غیرعامل آشنا می‌شوند

مدیرکل کانون خراسان رضوی بر ضرورت آشنایی کارکنان کانون با پدافند غیرعامل تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در روز شنبه ۱۵ تیرماه ۱۳۹۸ جلسه‌ای با حضور علیرضا قامتی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری برای کارشناسان کانون برگزار شد.

در این جلسه قامتی که به سبب عضویت فرزندش در کتابخانه، با فعالیت‌های کانون آشنا بود از این نهاد فرهنگی به عنوان فرصتی برای آموزش پدافند غیرعمل به کودکان و آینده‌سازان کشورمان یاد کرد و گفت: کانون می‌تواند از تاثیر شگرفی که روی کودکان و نوجوانان دارد برای فرهنگ‌سازی و مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم استفاده کند و نسل امروز را در رویارویی با مشکلات اجتماعی، فرهنگی یاری رساند.

مدیرکل پدافند استانداری در ادامه سخنان خود به معرفی پدافند غیرعامل پرداخت و گفت: پدافند غیرعامل در واقع ما را در مقابل دشمن مصون می‌کند و بر  پنج اصل مهم بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری، تداوم فعالیت‌های ضروری، پایداری ملی و کمک به مدیریت بحران تاکید دارد.  

ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون نیز با اشاره به مشکلات هویتی به ویژه در هویت دینی نسل امروز گفت: متاسفانه امروزه دشمن هویت دینی و ملی ما را مورد تهاجم و حمله قرار داده و سعی دارد آن را کم‌رنگ جلوه دهد که البته یکی از اهداف و رسالت‌های مهم کانون مقابله با این امر بوده و امیدوارم از این پس با روشنگری‌هایی که امروز شد، در این مسیر موفق‌تر از قبل عمل کنیم.

بازدید از فعالیت‌های مرکز فرهنگی هنری شماره ۴ کانون پایان‌بخش این دیدار بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =