نمایش «آب و دیگران» در مرکز تئاتر کانون

نمایش عروسکی «آب و دیگران» به نویسندگی و کارگردانی علی‌رضا ناصحی مرداد ۱۳۹۸ در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، اجرای این نمایش از ۹ تیر در کارگاه نمایش تئاتر شهر آغاز شده است و تا ۲۸ همین ماه ادامه خواهد داشت در ادامه قرار است مرداد ۱۳۹۸ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون به روی صحنه برود.

این اثر منتخب کارگاه نمایش تئاتر شهر است در جشنواره «ایشارا دهلی‌ نو» در کشور هندوستان نیز مورد تجلیل قرار گرفته است.

در خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است «آقای کفِ پا به دنبال آب برای گلدانش می‌گردد. اما خشک‌سالی فرا رسیده و آقای کف پا ناگزیر وارد سفری می‌شود.

بر اساس این گزارش عروسک‌گردان‌های نمایش «آب و دیگران» هما خداجوی، مژده ذکریاپور، فرشاد فرهاد پور، شیما منتظری، علیرضا ناصحی و مرتضی حسینی هستند.

هم‌چنین طراح پوستر این نمایش عروسکی علی خداجوی، طراح نور مسلم رضایی، مجری نور و صدا احسان فرهادپور، طراح عروسک طلیعه طریقی هستند و کار ساخت عروسک‌ها و اکساسوار عروسکی را هما خداجوی برعهده داشته‌ است.

در عین حال عکاسی از این اثر هنری را نیز مریم سهیلی و فرشاد فرهادپور انجام داده‌اند.

«آب و دیگران» جایزه بهترین ساخت عروسک و عروسک‌گردانی و همچنین جایزه نمایش منتخب آرای مردمی بخش نوجوانِ بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را از آن خود کرده بود.

این نمایش همچنین نامزد دریافت جایزه در بخش کارگردانی سال، موسیقی و  نمایش‌نامه در همین دوره از جشنواره شده بود.

نمایش «آب و دیگران» در حال حاضر هر روز ساعت ۱۸ در کارگاه نمایش تئاتر شهر واقع در چهارراه ولیعصر تهران اجرا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت یا ذخیره بلیت به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =