دومین نشست انجمن ادبی مرکز شماره۲ کانون مشگین‌شهر برگزار شد

هم‌زمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، دومین نشست انجمن ادبی مرکز شماره دو مشگین‌شهر با حضور عسگر زینالی به عنوان نویسنده و محقق و محمد جعفری مسئول بسیج هنرمندان شهرستان تشکیل شد.

ابتدای برنامه لیلا مستعلی زاده مربی مسئول مرکز، ضمن خوشامدگویی به اعضا و میهمانان، روز ادبیات کودک و نوجوان را تبریک گفته و حضور فعال اعضا را در کارگاه ادبی نقطه قوت عنوان کرد و انتخاب ۷ نفر از اعضای انجمن ادبی این مرکز را در مهرواره داستان تبریک گفت.

در ادامه سه نفر از اعضا با انتخاب عسگر زینالی جهت خوانش داستان انتخاب شدند. «میم مثل مادر» داستانی با موضوع ارتباط دوستی بین نوجوانان ایرانی و سوریه‌ای توسط شبنم بخشعلی زاده، «به خاطر قنوت پدر» با موضوع دفاع مقدس و پرداخت به تقابل بین دو نسل جدید و قدیم توسط فاطمه اسدی و داستان سوم با عنوان «زن...» توسط آیلین قربانزاده در خصوص جایگاه توسل در فرهنگ شیعه و اعتقاد درونی به ائمه و اهل‌بیت قرائت شدند.

پس از خوانش هر اثر، زینالی به نقد و بررسی محتوایی داستان‌ها پرداخت و از نظرات اعضا نیز استقبال کرده و نشست در قالب بحث و بررسی بین اعضا با هدایت نویسنده برگزار شد.

در پایان مستعلی زاده ضمن تقدیر و تشکر از حضور میهمانان و مشارکت فعال اعضا در دومین نشست انجمن ادبی، زمان برگزاری سومین نشست را برای اعضا اعلام کرده و اظهار امیدواری کرد که اعضا با نوشتن آثار جدید و در قالب موضوعات متفاوت اجتماعی حضور فعال و پررنگی داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =