برگزاری کارگاه آموزشی «مدیریت مصرف آب» در مراکز فرهنگی هنری بیرجند

کارگاه آموزشی «مدیریت مصرف آب» با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شرکت آب و فاضلاب شهری استان خراسان جنوبی در سطح مراکز فرهنگی هنری شماره 1 و 2 بیرجند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی، در راستای اجرای طرح فرهنگی «نجات آب» در سطح مراکز فرهنگی هنری کانون استان و با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب بین کودکان و نوجوانان، کارگاه آموزشی «مدیریت مصرف آب» در مراکز فرهنگی هنری شماره یک و دو بیرجند برگزار شد.

حجت الاسلام علیرضا حسینی  دبیر امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو در خراسان جنوبی  در این کارگاه آموزشی با اشاره به این‌که اسراف نکردن بهترین راه برای سپاس از خالق یکتا است، گفت: آب یکی از حیاتی‌ترین  نعمت‌های الهی است که از مصرف بی رویه آن برای حفظ و تحویل این امانت به نسل آینده باید پرهیز کرد.

دبیر امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو در خراسان جنوبی تأکید کرد:  خداوند نعمت‌های فراوانی را در اختیار انسان قرار داد تا به واسطه آن‌ها مسیر رشد و تعالی را طی کند.

وی در ادامه سخنانش پیرامون نقش آموزه‌های دینی و فرهنگی در مصرف بهینه آب  و تغییر الگو و سبک زندگی افراد جامعه در برابر کم آبی و لزوم حفظ آب برای آیندگان توضیحات کاملی ارایه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =