گرامی‌داشت روز عفاف و حجاب در مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان

مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری در سیستان و بلوچستان ویژه‌برنامه‌هایی در خصوص عفاف و حجاب برگزار کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان ویژه برنامه‌هایی در خصوص عفاف و حجاب برگزار کردند.

هم‌زمان با فرارسیدن روز عفاف و حجاب، تعدادی از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با برپایی کارگاه‌هایی چون معرفی وقایع و ایام و شخصیت، این روز را به اعضای خود معرفی کردند و الگوهای برتر حجاب را برای آنان برشمردند.

کارگاه کاردستی و نقاشی بخش دیگری از این فعالیت‌ها بود که بچه‌ها دانسته‌های خود را در زمینه‌ی عفاف و حجاب در قالب هنر ارایه کردند؛ قصه‌گویی نیز در این‌روز برای حاضران انجام شد و مسئولان حاضر در این ویژه‌برنامه‌ها از تعدادی از اعضای مراکز تقدیرکردند.

بحث آزاد، به عنوان یکی از فعالیت‌های موثر کانون، فعالیتی است که به واسطه‌ی امکان مشارکت مستقیم در گفت‌وگو و بیان آزاد سخنان، بسیار مورد علاقه‌ی نوجوانان است که در این مورد نیز با راهنمایی مربیان به کار گرفته شد و با استقبال اعضا روبه‌رو شد.

قابل ذکر است مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو ایرانشهر، بزمان، بمپور، شماره یک و دو خاش، دلگان، شماره یک، دو، سه و پنج زاهدان، مجتمع، میرجاوه، کنارک، چابهار، نیمروز، سرباز و کتاب‌خانه سیار روستایی مراکزی بودند که برای اعضای خود برنامه اجرا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =