کد خبر: 289407
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
آغاز فعالیت تابستانی پیک امید در کانون خراسان جنوبی

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از حرکت جهادی گروه امدادی مربیان کانون به مناطق روستایی، مرزی، عشایری و کم برخوردار و ارایه خدمات به کودکان و نوجوانان از هفته آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی؛ طاهره حمیدی با اعلام این خبر گفت: امداد فرهنگی «پیک امید» استان از هفته‌ی آینده فعالیت تابستانی خود را از روستای خونیک سار و آنیک از توابع قهستانِ شهرستان مرزی درمیان آغاز می‌کند.

حمیدی با بیان اینکه خدمت رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان وظیفه اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، اضافه کرد: در این اقدام جهادی مربیان کانون با اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری متنوع مانند کتاب‌خوانی، قصه‌گویی، کاردستی، اوریگامی، بازی‌های گروهی، اجرای نمایش عروسکی، نمایش فیلم، انیمیشن و... تابستانی متفاوت و شاد را برای کودکان و نوجوانان مناطق محروم و کم برخوردار رقم خواهند زد.

مدیر کل کانون پرورش فکری استان یادآور شد: پیک امید کانون خراسان جنوبی با فعالیت مربیان داوطلب علاوه بر فصل تابستان در نیمه دوم سال 98 نیز در مناطق محروم به دیدار کودکان و نوجوانان می‌رود.

گفتنی است، «پیک امید» کانون خراسان جنوبی فعالیت رسمی خود را از زمستان سال 97 به منظور ارایه خدمات به مناطق دورافتاده و محروم از امکانات فرهنگی و هنری در سطح استان آغاز کرده است و تاکنون بیش  از 6000 هزار کودک و نوجوان استان از خدمات فرهنگی هنری  آن بهره مند شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =