کد خبر: 289514
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
بازدید 328
عضو دیروز نویسنده امروز

به مناسبت فرخنده زادروز مرحوم مهدی آذریزدی و روز ادبیات کودک و نوجوان، عضو سابق مرکز دو کانون پرورش فکری شهرستان کوثر که اکنون معلم و نویسنده‌ای نام‌آشناست، برای اعضای مرکز از تجربه‌های خود، حرف‌های شنیدنی بسیار گفت.

مسعود جهاندیده؛ شوق و لذت نوشتن در کارگاه‌های کانون را تجربه‌ای بی‌بدیل و لذتی وصف‌ناپذیر توصیف نمود.

نویسنده کتاب «آسیب‌شناسی اجتماعی از کودکی تا نوجوانی» تفکر و تأمل بیشتر در محیط اطراف و تقویت حس پرسشگری را مهم‌ترین دستاورد خود از کارگاه‌های کانون پرورش فکری نام برد. 

زهرا نوروزی مربی مسئول مرکز، از فعالیت‌های مسعود جهاندیده عضو فعال دهه ۸۰ برای اعضا تعریف کرد و ضمن گرامیداشت روز ادبیات کودک و نوجوان، به معرفی کتاب «از حوالی دیروز» نوشته اسدالله شکرانه پرداخت.

او در ادامه بخش‌هایی از زندگی مرحوم آذریزدی را معرفی و همچنین اشاره‌ای به برخی از متون کتاب مذکور کرد «قصه آن مرد که از کویر یزد با عشق و عطش سال‌های کودکی، از کتاب می‌گوید و صدای او، صدای پای آب است».

 معرفی مجموعه قصه‌های خوب، برای بچه‌های خوب که برگرفته از قصه‌های قرآن، مثنوی مولوی، گلستان و ملستان، مرزبان‌نامه، کلیه و دمنه و... بخش دیگری از برنامه بود که مربی اعضا را به مطالعه این مجموعه کتاب‌ها دعوت کرد. در پایان هدیه‌ای از طرف اعضای مرکز دو کانون کوثر به مسعود جهاندیده نویسنده امروز و عضو دیروز مرکز تقدیم اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =