مراکز  کانون مکانی مناسب برای آموزش کودکان و نوجوانان

معاون عمرانی وزیر کشور، مراکز فرهنگی هنری کانون را مکانی مناسب برای آموزش نسل کودک و نوجوان دانست و بر ضرورت حمایت همه‌جانبه از این نهاد تاکید کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی جمالی‌نژاد این سخنان را در بازدید از مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لنگرود استان گیلان اظهار داشت و نقش مربیان توان‌مند آن را در پرورش کودکان و نوجوانان مهم ارزیابی‌ کرد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور هم‌چنین ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این کانون گفت: پیشرفت کشور در گِرو تربیت نسلی پویاست و کانون پرورش فکری نقشی اساسی در این مسیر ایفا می‌کند.

وی در این دیدار که با همراهی مهرداد لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، محمدرنجبر، فرماندار و جمعی دیگر از مسوولان و در حاشیه گشایش پارک آزادی این شهرستان صورت ‌گرفت، از ضرورت توجه به دستگاه‌های فعال در حوزه فرهنگ سخن به‌میان ‌آورد و بر حمایت همه‌جانبه از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

تشریح فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی کانون از سوی نیکی قبادی، مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری کانون لنگرود نیز ازدیگر برنامه‌های این دیدار بود و وی در پایان از نگاه ویژه تصمیم‌ گیرندگان کشور و استان به حوزه کودک و نوجوان قدردانی ‌کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =