کد خبر: 289688
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
بسیج سازندگی شریک فرهنگی کانون خراسان جنوبی در پیک امید

هم‌زمان با آغاز فعالیت تابستانی پیک امید در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی، بسیج سازندگی همراه با کانون به دیدار بچه‌های مناطق محروم می‌رود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی،  طی نشست مشترکی  با حضور طاهره حمیدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مهدی هنری جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی و رییس بسیج سازندگی استان مسایل و مشکلات فرهنگی در مناطق محروم استان مورد بررسی قرار گرفت.

طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان خراسان جنوبی در این دیدار گفت: کانون پرورش فکری ارایه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان را در تمامی مناطق شهری، روستایی یکی از وظایف خود در راستای اجرای عدالت اجتماعی می‌داند.

حمیدی اضافه کرد: بر همین اساس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرای طرح امداد فرهنگی پیک امید را در دستور کار خود قرار داد تا بتواند خدمات خود را در دورترین و محروم‌ترین مناطق کم برخوردار از امکانات فرهنگی، توسط مربیان دلسوز کانون برای کودکان و نوجوانان ارایه کند.

مهدی هنری جانشین قرارگاه پیشرفت و آباداتی و رییس بسیج سازندگی استان نیز در این نشست با قدردانی از خدمات شایسته کانون در سال گذشته برای بچه‌های مناطق محروم استان گفت: تابستان امسال گروه‌های جهادی بسیج سازندگی با همکاری جمعی از پزشکان و روان‌شناسان  آماده همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند.

با اجرای طرح امداد فرهنگی از سوی کانون خراسان جنوبی کودکان و نوجوانان مناطق محروم، ضمن حضور در ایستگاه‌های فرهنگی هم‌چون روخوانی کتاب، قصه‌گویی، شعرخوانی و کاردستی و... به تماشای نمایش عروسکی و تازه‌ترین فیلم‌های تولید شده در امورسینمایی کانون خواهند نشست.        

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =