کد خبر: 337557
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
بازدید 204
نشست مشترک کارکنان کانون استان قزوین با مرکز علوم و نجوم زنجان

نشست مشترک با درخواست کارکنان کانون پرورش فکری استان قزوین با هدف آشنایی با فعالیت های راهبردی نجوم و کارگاه‌های علمی مرکز علوم و نجوم برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پروش فکری استان زنجان؛ مسئول مرکز فرهنگی هنری علمی علوم و نجوم در گزارشی ایراز داشت: این نشست که با درخواست همکاران استان قزوین برنامه‌ریزی شده بود با هدف  آشنایی کانون قزوین با فعالیت های راهبردی نجوم و کارگاه‌های علمی مرکز علوم و نجوم برگزار گردید.

 در ابتدای این نشست طلعت آقاجانلو ضمن اشاره به بازدید گروه‌های مختلف از این مرکز گفت: کارکنان کانون پرورش فکری استان قزوین در محل آسمان نما حضور یافتند و با تکنیک‌های برنامه‌ریزی، برنامه‌سازی و اجرای محتوای علمی در فضای گنبد آسمان‌نما آشنا شدند و در این بخش سوالات خود را مطرح نمودند. مهمانان مرکز علوم و نجوم معاون کانون استان قزوین یوسفی، کارشناس فرهنگی کانون استان قزوین آقای صوفی به همراه مربی فرهنگی مهمانان مرکز علوم و نجوم بودند که با گرایش نجومی در ادامه در فضاهای داخلی رصدخانه و نیز محوطه ساعت آفتابی مرکز حضور یافتند و با کارکردهای مختلف این فضاها به منظور آموزش بهینه در کلاس‌های نجوم و کارگاه‌های علمی نیز آشنا شدند.

مسئول مرکز علوم و نجوم کانون استان زنجان در ادامه گفت: بخش بعدی برنامه نشست بود که در این بخش همکاران مرکز علوم و نجوم با جزییات دقیق مسایل مورد توجه برای آغاز به کار "خانه نجوم" استان قزوین را با توجه به تجربیات مرکز در این زمینه با همکاران استان قزوین مطرح نمودند و راهکارهای پیشنهادی همکاران استان قزوین را مورد تجلیل و بررسی قرار دادند.

گفتنی است خانه نجوم قزوین در ایام دهه فجر امسال افتتاح گردیده و قرار است میزبان فعالیت‌های علمی و نجومی برای کودکان و نوجوانان این استان باشد.

نشست مشترک کارکنان کانون استان قزوین با مرکز علوم و نجوم زنجان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =