انتصاب عباس محمددینی به عنوان مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی عباس محمددینی را به عنوان مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون منصوب کرد.

به‌ گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی در حکم با اشاره به سابقه و شایستگی‌ها محمددینی و پیشنهاد معاون تولید کانون، آورده است: صیانت و تعالی هنر و ادبیات به عنوان یک سرمایه ملی و یک میراث معنوی علاوه بر اینکه یک مأموریت سازمانی در کانون است، یک وظیفه ملی و اجتماعی نیز به‌حساب می‌آید. به این معنا تلاش برای پرورش استعدادهای آینده‌سازان ایران اسلامی در حوزه هنر و ادبیات به منزله نگهداشت و توسعه یک ثروت ملی است.

مدیرعامل کانون در پایان اظهار امیدواری کرده است که مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام‌معظم رهبری «مدظله العالی»، به خصوص بیانیه گام دوم انقلاب، رعایت اصول عدالت‌محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاک‌دستی و فساد ستیزی و قانون‌مداری دولت مردمی و به واسطه مجاهدت جناب‌عالی و مجموعه ذیربط، از رهگذر برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند و با نگاه خاص به حوزه هنر و ادبیات کودک و نوجوان در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی قدم‌های موثری بردارید.

کارشناس و ارزیاب باسابقه کتاب و ریاست اداره تبلیغ و ترویج کتاب‌خوانی نهاد کتاب‌خانه‌های عمومی کشور و مدیرهنری انتشارات سروش صدا و سیما از جمله مسئولیت‌های پیشین عباس محمددینی است.

یادآوری می‌شود عباس محمددینی از دی ۱۴۰۲ سرپرستی اداره‌کل نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را بر عهده داشت.

انتصاب عباس محمددینی به عنوان مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =