مدیرکل و سرپرست کانون استان‌های سمنان و چهارمحال و بختیاری منصوب شدند

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکم‌های جداگانه‌ای مدیرکل کانون استان سمنان و سرپرست کانون استان چهارمحال و بختیاری را منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی بر اساس این حکم‌ها مدیرکلی کانون استان سمنان را به مرتضی مزینانی و سرپرستی کانون استان چهارمحال و بختیاری را به روح‌الله واحددهکردی واگذار کرده است.

در این حکم‌ها مأموریت اصلی و محوری این مدیر و سرپرست تلاش برای رشد و پرورش ایمانی و فکری کودکان و نوجوانان عنوان و از آنها خواسته شده است با عنایت به ظرفیت‌های فراوان آن استان‌ها و با پیگیری، زمینه‌های لازم برای تقویت و ارتباط تنگاتنگ و همکاری با مدارس، موسسه‌های همسو و تشکل‌های فعال در حوزه کودکان و نوجوانان را با تلاشی مضاعف و شبانه‌روزی فراهم کنند.

برنامه‌ریزی‌های مبتکرانه و جذاب و رصد مستمر وضعیت کودکان و نوجوانان آن استان و کشف دائمی نیازهای لحظه‌ای و فهم دقیق از کمبودهای این حوزه از دیگر نکته‌هایی است که در این حکم، بر توجه به آن تاکید شده است.

مدیرعامل کانون همچنین از این مدیر و سرپرست جدید خواسته است تا از تجربه‌های نیروهای پرتوان و باتجربه و مربیان علاقه‌مند و نیروهای جوان و انقلابی و مومن و بااستعداد و علاقه‌مند و عاشق‌کار برای نوجوانان و کودکان استفاده کنند.

علامتی در ادامه یادآور شده است که مراقبت از فضای فرهنگی کانون و دوری از ورود به جناح‌بندی‌های باندی و خطی و سیاسی همواره باید مد نظر مدیران قرار بگیرد در عین حال همت خود را باید صرف استفاده حداکثری از ظرفیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای برای حضور در همه مناطق و خدمت‌رسانی به نوجوانان و کودکان کل استان کنند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرده است مدیران کل منصوب‌شده با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام‌معظم رهبری «مدظله العالی»، به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های رییس جمهوری محترم، رعایت اصول عدالت محوری»، انقلابی‌گری، مردم‌داری،پاک‌دستی و فسادستیزی و قانون‌مداری‌ دولت مردمی و مجاهدت و همراهی همکاران ستادی و استانی و هماهنگی با استانداران و سایر مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط، در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی قدم‌های موثری بردارند.

بر اساس این گزارش مرتضی مزینانی‌صفابین دارای دانشنامه کارشناسی ارشد علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی و زبان و ادبیات فارسی از مازندران بوده و بیش از۱۸  سال سابقه تدریس در مقاطع مختلف تحصیلی در اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان و دوره‌های مختلف سواد رسانه‌ای را در کارنامه دارد

. وی همچنین بیش از دو دهه مدیریت در عرصه رسانه‌ای در استان‌های سمنان و تهران را تجربه کرده و در عین حال، از فعالان فرهنگی و اجتماعی شناخته‌شده استان سمنان است.

مزینانی همچنین فعالیت در سمت‌های مختلف کارشناسی در آموزش و پرورش استان سمنان، عضویت در کمیته‌های انتصابات و سوادآموزی، معاونت پرورشی و فرهنگی مدارس، مسؤولیت کمیته‌های مجمع جوانان استان، عضویت در شورای اطلاع رسانی استان و ... را در کارنامه اجرایی خود دارد.

روح‌الله واحددهکردی دانشجوی دکتری ریاضی است. وی پیش از این کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس روابط عمومی، کارشناس اعتبارات و کارشناس تنظیم حساب‌ها آموزش و پرورش، مسئول حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری به مدت چهار سال و معاون فعلی توسعه‌ی مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان شهرکرد از سال ۱۴۰۱ تاکنون را در کارنامه خود ثبت کرد است.

یادآوری می‌شود مرتضی مزینانی جایگزین نبی‌الله خدابخشی در استان سمنان و روح‌الله واحددهکردی جایگزین حجت‌الله آسمند در استان چهارمحال و بختیاری شده است.

مدیرکل و سرپرست کانون استان‌های سمنان و چهارمحال و بختیاری منصوب شدند

مدیرکل و سرپرست کانون استان‌های سمنان و چهارمحال و بختیاری منصوب شدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =