کد خبر: 338453
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۷
حمایت کودکان ایران از بچه‌های فلسطین

کودکان و نوجوانان ایرانی در مسیر راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس در برنامه‌هایی که کانون پرورش فکری برای آنان تدارک دیده بود، شرکت کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این برنامه‌ها صبح روز ١٧ فروردین ١۴٠٣ هم‌زمان با روز جهانی قدس در سراسر کشور و در تهران بر روی تماشاخانه سیار کانون که در میدان فردوسی تهران مستقر شده بود، اجرا شد.

برنامه‌های کانون در این روز باعث شد علاوه بر کودکانی که همراه پدران و مادران‌شان برای ابراز همبستگی با مردم مظلوم فلسطین در این راهپیمایی بزرگ و مردمی شرکت کرده بودند، بسیاری از راهپیمایان نیز جذب این برنامه‌ها شدند و لحظه‌هایی را در مسیر، متوقف و با کودکان هم‌صدا می‌شدند.

مربیان کانون استان تهران و هنرمندان مرکز تئانر کانون ‌از مظلومیت مردم فلسطین سخن می‌گفتند و با برنامه‌ها و شعارهایی که سرمی‌دادند از مبارزانی که در مقابل اقدام‌های جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی شجاعانه ایستاده‌اند، حمایت می‌کردند.

حمایت کودکان ایران از بچه‌های فلسطین

اجرای گروه‌های سرود، اجرای نمایش و تئانر با هنرمندی صادق کیانی مقدم، اهدا کتاب و پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران وخوانش بیانیه در حمایت از مردم مظلومفلسطین از دیگر برنامه‌های کانون در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس بود.بر همین اساس کودکان و نوجوانان در کنار تریلی تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و هم‌پای پدران و مادران روزه‌دار خود در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حالی که سربندهای یازهراء و لبیک یا خامنه‌ای بر سر بسته بودند و عکس‌های سردار رشید قاسم سلیمانی را در دست داشتند شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند و از آرمان‌های مردم فلسطین حمایت کردند.

حمایت کودکان ایران از بچه‌های فلسطین

حامد علامتی مدیرعامل و اعضای شورای معاونان و مدیران کل ستادی کانون نیز در کنار تماشاخانه سیار شاهد برنامه‌های مربیان فرهنگی و هنری مراکز کانون تهران و هنرمندان مرکز تئاتر بودند.

در سراسر کشور نیز مربیان کانون پرورش فکری با حضور در مسیر راهپیمایی مردم ایران برنامه‌های مشابهی را برای کودکان و نوجوانان اجرا کردند.

بر اساس این گزارش در بخشی از بیانیه حمایت کودکان ایرانی از هم‌سالان فلسطینی خود آمده است: «ما کودکان و نوجوانان ایرانی با ابراز همدردی و تجدید پیمان برادری با فرزندان فلسطینی، جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در فاجعه بمباران مناطق مسکونی غزه را محکوم کرده و فریاد برمی‌آوریم؛ مرگ بر اسراییل»

حمایت کودکان ایران از بچه‌های فلسطین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =