کد خبر: 338688
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان البرزی شد

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» میهمان کودکان و نوجوانان مناطق مختلف استان البرز شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این تماشاخانه صبح روز ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ در بوستان طبیعت کرج برای کودکان و نوجوانان منطقه خط چهار حصار اجراهای خود را آغاز کرد و در نوبت عصر میزبان مخاطبان در بوستان جهان‌نمای منطقه کلاک بود.

این امکان فرهنگی که با هدف ایجاد شور و نشاط در میان کودکان و نوجوانان در تمام طول سال به شهرها و مناطق مختلف کشور سفر می‌کند در ادامه سفر خود به استان البرز تا روز ۲۷ فروردین میهمان کودکان و نوجوانان مناطق مختلف شهر کرج از جمله حصارک بالا، تپه‌ی مرادآب، حصار پایین، خلج‌آباد، اسلام‌آباد، جعفرآباد، اخترآباد، ملک‌آباد و محله‌ی یزدی‌ها خواهد بود.

بر اساس این خبر، این برنامه‌ها با همکاری با حمایت و مشارکت سازمان امور اجتماعی وزارت کشور، طرح آسیب‌های اجتماعی، سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج، سپاه ناحیه ۱۱۵ شهید غفاری و پایگاه بسیج شهید جهانی برگزار می‌شود.

نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» به کارگردانی علی یداللهی داستان کلاغی را روایت می‌کند که عاشق اجسام براق است و آن‌ها را می‌دزدد تا این‌که به او نشانی یک توپ بزرگ طلایی را می‌دهند و او با تصمیم دزدیدن این توپ راهی سفر و در بین راه با یک سگ و شتر آشنا شده و با قصه‌های آن‌ها به مقصد نزدیک‌تر می‌شود.

تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان البرزی شد

تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان البرزی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =