کد خبر: 338723
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
فیلم‌های ماندگار کانون در روبیکا تماشایی شد

مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون از عرضه محصولات کانون پرورش فکری شامل فیلم و انیمیشن بر روی بستر و سکوی اینترنتی روبیکا خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ایجاد شرایط مناسب برای دسترس‌پذیرتر کردن محصولات کانون از سیاست‌های کانون پرورش فکری در حوزه عرضه محصولات است.

یکی از اهداف و سیاست‌های اصلی کانون در سال ۱۴۰۳ این است که محصولات کانون مانند کتاب، فیلم انیمیشن و بازی بیشتر از گذشته در دسترس مخاطبان قرار بگیرد.

در همین زمینه، یکی از ابزارها و روش‌ها استفاده از سکوها(پلتفرم‌ها)ی عرضه محصولات است و یکی از اقدام‌هایی که در این حوزه انجام شده عرضه فیلم‌های سینمایی کانون بر بستر این سکوهاست. کانون به تازگی مذاکره‌هایی با سکوهای مختلف انجام داده و اپلیکیشن روبیکا اولین پلتفرمی است که علاقه‌مندان می‌توانند فیلم‌های کانون را از طریق آن مشاهده کنند.

برهمین اساس، صفحه‌ای اختصاصی در روبیکا برای این موضوع ایجاد شده و تعداد زیادی از فیلم‌های ماندگار کانون در قالب فیلم‌های بلند و انیمیشن در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

انیمیشن‌های شاخص موجود در روبیکا عبارتند از: «بهادر، حکایت کلاه غیبی، توکایی در قفس، مرد و دریا و دزد درخت‌ها». همچنین فیلم‌های بلند «کلید، خمره، آقای مدیر و ضربه فنی» در روبیکا قابل مشاهده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =