تجلیل از هنرمند کانونی در مرکز یک کانون ایلام  به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی

در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در کانون استان ایلام با حضورمدیرکل و جمعی از کارکنان ،از هنرمند کانونی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام ، آیین تجلیل از هنرمند نام آشنای کانونی و چهره شناخته شده استان در گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی باحضور مدیرکل کانون ، رئیس حوزه هنری و جمعی از کارکنان کانون ، اعضا ودانش آموزان درمرکز شماره یک ایلام برگزار شد ‌.

تجلیل از هنرمند کانونی در مرکز یک کانون به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی

فاطمه رستگار در این آیین ضمن گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در 20 فروردین ماه همزمان با سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی به نام روز هنر انقلاب اسلامی گفت: ، یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های هنرمندان انقلاب ریشه در سنت و آداب معنوی دارند؛ هنرمندانی که با لطافت معنوی، هنر پیش از انقلاب را به‌ سوی هنری با هویت ایرانی سوق داده‌اند.

مدیرکل کانون افزود:هر ساله روز بیستم فروردین ماه که در تقویم ایران به عنوان سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم‌، سیدمرتضی آوینی و با نام روز هنر انقلاب اسلامی نام‌گذاری شده سرآغازی برای گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی می‌شود؛ هفته‌ای که در آن برنامه‌های متنوع و متعددی برای گرامیداشت یاد و خاطره این شهید هنرمند و پاسداشت خدمات ارزنده او در عرصه‌های گوناگون برگزار می‌شود. به همین منظور، برنامه هایی در این هفته برگزار خواهد شد که تجلیل از هنرمند توانمند کانونی از جمله این برنامه هاست.

تجلیل از هنرمند کانونی در مرکز یک کانون به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی

در ادامه حسن تولیده هنرمند کانونی ضمن ابراز تشکر وخرسندی از حضور در این برنامه در خصوص هنر و علاقه مندی اعضا باآنان صحبت نمود و جلسه پرسش و پاسخ با حضور ایشان برگزارشد.

تجلیل از هنرمند کانونی در مرکز یک کانون به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =