کد خبر: 338818
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷
انتشار فایل‌های قصه‌گویی برگرفته از داستانهای عطار

پوستر مجموعه قصه‌های خوب (عطار) در همایش ادبی فرهنگی «هفت شهر عشق» رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، همزمان با برگزاری همایش ادبی فرهنگی «هفت شهر عشق» با موضوع بزرگداشت عطار نیشابوری، از مجموعه کلیپ‌های کوتاه قصه‌گویی مربیان و اعضای کانون استان با عنوان «قصه‌های خوب» برگرفته از داستان‌های عطار رونمایی شد.

در این همایش که به همت موسسه آموزش عالی عطار و دانشگاه فرهنگیان و با حضور چهره های برتر جامعه دانشگاهی و اساتید حوزه ادبیات برگزار شد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به ارائه گزیده‌ای از فعالیت‌ها و اقدامات خود در راستای ترویج فرهنگ و ادبیات کهن ایران پرداخت.

در این مراسم محبوبه بزم‌آرا معاون فرهنگی کانون استان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این رویداد گفت: یکی از مهمترین دغدغه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آشناسازی جامعه هدف با میراث کهن زبان و ادبیات فارسی و ایجاد انس و الفت در کودکان و نوجوانان با این گنجینه ارزشمند است. هدف از فعالیت‌های کانون به عنوان متولی حوزه کودک و نوجوان بازیابی هویت ملی با استفاده از ابزار هنر است و از این نظر قالب قصه به عنوان اساسی‌ترین فعالیت کانون بسیار حائز اهمیت قرار می‌گیرد. از این رو با همراهی مربیان و اعضای توانمند کانون مجموعه قصه‌های عطار در فضای مجازی در اختیار مخاطب قرار خواهد گرفت. معاون فرهنگی استان افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی با توجه به ظرفیت غنی محتوا و مربیان در خصوص هم‌افزایی دانشگاه و کانون و در کنار هم قرار گرفتن تجربه میدانی و علمی، اعلام آمادگی می‌کند. در این مراسم از پوستر مجموعه قصه‌های خوب با حضور اساتید برجسته دانشگاهی، دانشجویان و اصحاب رسانه رونمایی شد.

انتشار فایل‌های قصه‌گویی برگرفته از داستانهای عطار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =